Pentru fetele din Constanța!

by - marți, decembrie 14, 2010

Dragele mele, azi vă cer ajutorul într-o "problemă" :) Intenționez să-mi cumpăr o pereche de insulete și le-am găsit într-un magazin micuț la prețul de 215 lei. Sormea și-a luat din Iași la 100 lei.. Știți cumva vreun magazin unde pot găsi insulete frumoase la un preț mai mic decât 215 dar care să arate și bine? Vă rog dați un semn că eu nu știu nimic..

Vă mulțumesc!


Later edit: am pus o poză ca să vă lamuriți ce sunt insuletele :)

You May Also Like

12 comentarii

  1. Sunt complet idioata aici: ce sunt insuletele?

    RăspundețiȘtergere
  2. A-ha! Am gugalit. Nu stiu sa te ajut, dar acum vreau si eu ><

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) si eu ma gandeam exact la acelasi lucru joice...ce sunt insuletele? poate putem sa te ajutam... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. pai poate ma ajuti si pe mine Joice :) ca eu nu cunosc decat magazinele din cartier :((

    RăspundețiȘtergere
  5. La Leonardo din city mall ,am vazut acum 2 saptamani ce e drept, o pereche de insulete absolut superbe!! daca nu imi cheltuiam banii pe altceva le luam,ca si eu de cand caut...ah,si costau 140 lei. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. mersi mult cristina. Eu stau langa City mall.. ma duc maine sa vad :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hum, si eu am vazut unele la Leonardo in City Mall cu 100 ron (si culmea cika ar fi din piele) si am vazut si in real unele ok, cred ca erau 150 ron sau 170 ron:)
    Pup:*

    RăspundețiȘtergere
  8. eu vazusem acum aproape o luna de zile si prin dorally..mi-am luat eu ceva foarte asemanator....au blanita, sunt un maro inchis, sunt frumusele..eu am dat 75 de ron pe ele parca...sau 70?!...nu mai stiu exact..

    RăspundețiȘtergere
  9. pai poate ma ajuti si pe mine Joice :) ca eu nu cunosc decat magazinele din cartier :((

    RăspundețiȘtergere
  10. mersi mult cristina. Eu stau langa City mall.. ma duc maine sa vad :)

    RăspundețiȘtergere
  11. eu nici macar acum n-am ajuns prin Dorally :))

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM