Duminică

by - luni, februarie 07, 2011

Deși nu postez săptămânal la această rubrică.. am zis totuși să mă țin de ea, pentru că pe mine mă amuză să le citesc la celelalte fete. Aflu chestii interesante :D



Am văzut Lunetistul

Am ascultat Bebe - Siempre me quedara
Am citit un pic de comunicare managerială în organizația militară :))
Am făcut cumpărătuuuuri..yey! :D 
Am mâncat ciuperci, friptură, portocale
Am băut apă plată, Pepsi Twist
Am gândit că vremea e de primăvară! au fost 10 grade ieri :) 
M-am bucurat că am scapat și de al doilea examen. Mai am 2 și gata :D
M-am enervat. Nu-mi aduc aminte de treaba asta...
Mi-am dorit loțiunea tonică de la Byphasse.. ce mare eee! mi-o cumpăr eu data viitoare :D
Click forum, facebook, mail
M-am mirat. Da` chiar nu m-a mirat nimic ieri! :)

Vă pup!

You May Also Like

12 comentarii

  1. La ce facultate esti?
    Ca azi tre sa citesc si eu acelasi lucru:))

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt la master la psihologie militara, Amalia :)

    RăspundețiȘtergere
  3. si eu am lotiunea tonica..
    e foartee multa si e ieftina:d

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce fain:D
    Eu la comunicare si relatii publice dar fac si management in structuri organizationale momentan.

    RăspundețiȘtergere
  5. @Amalia, m-am gandit eu ca la Comunicare esti :) :*

    @Denisa, iti place?

    RăspundețiȘtergere
  6. numai activitati interesante :D:D:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Uhm, demachiantul de la Byphasse il ai? Am dat 10 lei pe el (parca) si are 500ml. Este de vi$$ :X.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Iulia.. nu-l am :) dar mi le cumpar eu pe amandoua :)

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt la master la psihologie militara, Amalia :)

    RăspundețiȘtergere
  10. m-am gandit eu ca la Comunicare esti :) :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Iulia.. nu-l am :) dar mi le cumpar eu pe amandoua :)

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM