Ivathermarea nu s-a terminat, abia acum incepe!

by - duminică, aprilie 10, 2011

Iata ca am ajuns la sfarsitul campaniei Ivatherm, iar eu ma simt datoare sa scriu o postare-verdict in ceea ce priveste aceasta campanie.
Scriam aici despre prima impresie in ceea ce priveste produsele alese, si ca sa fiu sincera, a ramas la fel de buna. 
Crema contur ochi anti-aging a devenit preferata mea. Primele impresii se pastreaza, are o consistenta usoara, se absoarbe usor in piele si lasa pielea din jurul ochilor hidratata. Am folosit-o aproape in fiecare dimineata si seara, iar pielea din jurul ochilor cu siguranta imi multumeste. Nu am observat o cine stie ce atenuare a ridurilor, pentru ca ridurile pe care le am nu sunt adanci, sunt fine.. asa ca nu pot spune ca am ramas fara riduri :) Dar, imi place muuuult. O recomand? Da!

Apa termala Herculane este iarasi preferata mea. Apropo de asta, ideea asta cu alegerea produselor a fost extrem de geniala. Am avut putine emotii la inceput, insa ambele produse mi s-au potrivit de minune si ma bucur enorm. Am folosit aceasta apa si dupa epilare si calmeaza iritatiile aferente. O folosesc cel mai mult dupa demachiere dar si cand sunt machiata, pentru fixare si un aspect mai flawless. O recomand? Cu siguranta!

Nu in ultimul rand, vreau sa spun si despre crema anticelulitica Resveratrox Forte. Evident, nu am observat o atenuare a celulitei sau mai stiu eu ce, insa tonifica pielea frumos, o lasa placut parfumata. Poate pe o perioada mai lunga de timp se vad rezultatele, insa eu nu am observat nimic major. 

Acestea fiind spuse, consider ca Ivathermarea nu a luat sfarsit, ci abia acum incepe. Sper ca fetele care au citit review-urile noastre sa aiba incredere si sa faca cea mai buna alegere. Eu stiu ca am facut! :)
All in all, mi-a placut mult aceasta campanie si multumesc Trender.ro, precum si Ivatherm pentru ocazia de a incerca produse pe care in mod normal nu le-as fi incercat (Crema UNA).

Va pup!

You May Also Like

4 comentarii

  1. Da, pacat ca se incheie campania!
    Eu as tot vorbi...
    Si nu ma opreste nimeni, asa ca voi continua sa testez si sa impartasesc parerile mele legate de produsele Ivatherm. :):*

    RăspundețiȘtergere
  2. Regret tare mult ca nu am ales apa termala in locul cremei Ivamat.
    Pare perfecta pentru mine, plus are atatea intrebuintari :).

    Pupici si ma bucur ca ti s-au potrivit produsele!

    RăspundețiȘtergere
  3. LittleD, eu voiam de mult s-o incerc:D
    Si eu ma bucur :*

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM