Preferatele lunii ianuarie

by - sâmbătă, februarie 04, 2012

Hey,

Oficial, am bătut recordul la minimul de postări într-o lună! 2 postări în ianuarie!? Însă, analizând "statisticile", se pare că în perioada asta a anului eu încă hibernez.. dovadă stă numărul de postări din ianuarie 2011 (vreo șase, parcă).

Oricum, vă mulțumesc vouă, celor care afirmă că-mi simt absența și că se bucură când deschid mailul și observă un newsletter de pe blog, precum și celorlalte persoane care comentează postările sau mă urmăresc din umbră.

Dar, revenind la cosmeticele noastre, iată ce am preferat eu în ianuarie:


  • Pudră Yves Rocher Couleurs nature - nu am avut încredere în ea, însă este incredibil de fină și ușoară pe ten
  • Pudră minerală Benecos - aș putea spune același lucru ca la pudra Yves Rocher. Dă un aspect plăcut tenului și se adaptează excelent. A devenit preferata mea.
  • Blush L`Oreal - îmi place foarte mult datorită particulelor iluminatoare
  • Blush PureTouch - dă un aspect plăcut cald, care îmi place mult, mult.


  • Paletuța de concealere Alpha - are putere de acoperire bună și rezistă ore bune pe ten
  • Mascara Maybelline One By One - o să-i fac un review ca să vedeți ce schimbare există după ce îl folosesc
  • Creion dermatograf Seventeen alb - îl folosesc pe waterline și rezistă foarte bine
  • Creion Kajal Benecos în nuanța verde - este primul creion pe care îl pot folosi pe linia genelor și nu se mișcă până nu mă demachiez
  • Oja Rimmel în nuanța Lemon Drop - rezistă bine și miroase a lămâie :D


  • Cherastille de la Oyster - este un produs restructurant pentru păr. Are o consistență între gel și ulei, însă odată aplicat pe vârfuri, le înmoaie și le redă strălucirea. Îmi place mult.
  • Ulei de migdale dulci de la Auchan - îl folosesc doar pentru păr. 
  • Apă de toaletă Comme une Evidence - o aromă foarte plăcută și persistentă. Chiar m-a surprins plăcut cu rezistența. Pe eșarfe persistă câteva zile.


  • Spumă de curățare BioEarth - pentru mine este ideală. Este foarte blândă cu tenul și curăță delicat.
  • Cremă anticelulitică Revicel - face parte din ritualul de seară 
  • Cremă pentru mâini Paula`s Choice - de obicei nu sunt fan cremă de mâini pentru că este grasă și nu mai pot face nimic cu mâinile, dar asta intră imediat în piele și nici nu are vreun parfum sintetic. 

Iar lista cu preferate din ianuarie se încheie aici. Voi ce preferate ați avut? Avem preferate comune?

Gânduri bune,
Miuri

You May Also Like

26 comentarii

  1. Of of...daca stiam inainte imi luam si eu pudra asta de la yves rocher, asa mi-am luat alta, sper sa fie ok si asta totusi:). Paleta de corectoare m-ar tenta, tot caut corectoare care sa reziste si nu am noroc deloc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea, ia sa iti revii si sa incepi sa postezi mai des, ca nu se mai poate! 

    Revenind la subiect si mie imi plac pudrele de la Benecos si de la Yves Rocher, rimelul de la Maybelline e super, iar de Evidence nu mai zic nimic..:X Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bine arata toate!!
    Si mie imi place mult One by One, mi se pare mai bun decat Collossal.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tot ce am incercat din lista ta de preferate este parfumul Evidence :)Cat a costa creionul Seventeen? Vreau si eu unul pe care sa il folosesc pe waterline , alb sau nude , inca nu m-am hotarat.

    ps : mi-au lipsit postarile tale , dar nu am vrut sa te intreb de ce nu mai postezi . Mi se pare nepoliticos :D Pup@!:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper sa-ti placa si cea pe care ti-ai ales-o, Dia. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga mea, asa am sa fac! :) :*

    Pudra Benecos mi-am ales-o pentru ca am vazut la tine review :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Sunt de acord! Mult mai bun decat Collosal -ul ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Oana, am cumparat creionul Seventeen anul trecut si dadusem 12 lei pe el parca. N-ar trebui sa treaca de 15 lei acum :)

    Multumesc, chiar te rog sa imi atragi atentia cand nu mai postez.. ca sa stiu si eu ca oamenilor le e dor macar putin de postarile mele :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Se  vede vreun rezultat la crema anticelulitica? Am vazut atatea review-uri pro si contra..

    RăspundețiȘtergere
  10. eu am folosit pudra de la yves rocher si nu mi-a placut:( desi nu e translucida ,nu dădea culoare deloc si nici la matifiere nu era grozava.

    RăspundețiȘtergere
  11. Parfumul, rimelul de la Maybelline, crema Revicel sunt si printre preferatele mele :) Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu iti simt lipsa...dupa sesiune ce faci :)))?

    RăspundețiȘtergere
  13. paletuta aia de concealere...ma atrage :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte faina  pudra Yves Rocher, cred ca e si buna. Ai vrea sa ne follow-uim reciproc?? Pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Si eu-s cea mai lenesa iarna :-s Nici preferatele lunii n-am mai facut. Nu de alta, dar in afara de crema de fata nu prea am mai folosit altceva. Cred ca in decembrie decat de Revelion si la intalnirea cu bloggeritele m-am machiat, iar in ianuarie de ziua mea. Abia astept sa se mai incalzeasca vremea sa am mai multa energie.

    RăspundețiȘtergere
  16. pielea e mai ferma! si nu se mai vede celulita atat de pronuntat

    RăspundețiȘtergere
  17. Pentru mine e perfecta.. si nu ma intereseaza culoarea deloc. Acum depinde de fiecare ce asteptari are de la un produs :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Dupa sesiune frec menta :)) sau ma apuc de dizertatie :)))))

    RăspundețiȘtergere
  19. Da, e buna :) Daca iti place blogul meu poti da follow. Nu pune conditii de genul acesta pentru ca nu e bine daca esti la inceput :)

    RăspundețiȘtergere
  20. pe bune, zici ca-s ursoaica si hibernez :))

    RăspundețiȘtergere
  21. daca ar fi sa alegi intre Benecos si yves rocher , ce ai alege? Intre ele ma hotarasc eu acum.

    RăspundețiȘtergere
  22. As alege Benecos pentru ca e o pudra pulbere. Iar pudra pulbere e mai usoara decat cea compacta si da un aspect mai natural :)

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM