Haunting Halloween Make-up

by - sâmbătă, octombrie 27, 2012

Când am auzit de colaborarea între bloggerițe pentru Halloween am zis că sigur mă bag, deși nu aveam nicio idee despre ce aș putea face. Dar mi-am zis că așa cum am făcut pentru anul trecut un machiaj de Halloween, așa aș putea face și acum.

Recunosc că mi-am imaginat altfel machiajul ăsta, dar mai mult nu s-a putut în limita de timp pe care am avut-o. Sper să vă inspire măcar puțin :D







Am avut o tentativă de candy skull, dar știam că n-o să am eu timp de prea multe detalii, așa că am păstrat ideea doar pentru un ochi, gândindu-mă că voi întruchipa un candy skull în tranziție, însă mi-am dat seama că ceva nu-i bine când m-a întrebat iubi ”Da` aia de la ochi ce reprezintă?”

Eu v-am dat explicația, ca să nu mă întrebați și voi la fel! :)) Colegele mele de blogosferă au postări foaaarte interesante și faine, mai că mi-e rușine cu ce am postat eu, dar asta e! Dacă vreți să le vedeți operele de artă, click pe numele lor: Almi, Anca, Andreea, Dalyda, Dee, Deia, Elena, Juliet, Little Beauty bagLucia, MihaelaPixie, RallySuzana, Theo și Valentina.

Sper să vă placă! Voi ce planuri aveți pentru Halloween? V-ați gândit în ce vă deghizați?

Gânduri bune,
Miuri

You May Also Like

24 comentarii

  1. hai ma nu mai fi atat de aspra cu tine, mie imi place!
    si eu am folosit nyx jumbo, mi-a fost greu sa imi albesc tenul, tu ai reusit mult mai bine decat mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. dorina estera ivanciu27 octombrie 2012 la 12:38

    super, a iesit foarte bine <3

    RăspundețiȘtergere
  3. A iesit foarte dragut! Imi place mult ideea ta, eu nu am fost foarte ingenioasa anul acesta,nu am avut nici prea mult timp.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. You are one creepy doll! desi, mi-ar fi placut sa vad candy skull... poate il vad? *hint* :)):*

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte, foarte tare! Si imi place cum te-ai folosit de par ca si accesoriu (nu stiu daca m-am exprimat chiar corect ;))). Suuper.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. de fapt.. mie mi se pare mai interesant asa, pe jumatate!:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie imi place foarte mult cum a iesit! E super!

    RăspundețiȘtergere
  8. Super tare, imi place cum arata asa...doar la un ochi. Felicitari, chiar e un machiaj de Halloween foarte reusit :*

    RăspundețiȘtergere
  9. supeeer!<3 culoarea parului mi se pare un plus la machiajul acesta.:*

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte interesant machiajul, ti-a iesit chiar foarte bine:)

    RăspundețiȘtergere
  11. ce sa fac si eu? sunt realista :)) eu am avut si o pudra alba, de asta mi-a iesit mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  12. ba mie chiar mi-a placut ce ti-a iesit :) :*

    RăspundețiȘtergere
  13. inteleg ce vrei sa spui :D mersi mult :)

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM