Giveaway: Câștigă produse Lady Health și Pagosten

by - vineri, septembrie 27, 2013

Despre igiena intimă și gama Lady Health v-am mai povestit cu altă ocazie aici. Mă consider o norocoasă pentru că am fost printre primele persoane care au încercat-o și pot spune că sunt produse care mi-au intrat în rutina zilnică de îngrijire intimă.


Tot pe atunci organizasem și un giveaway cu 2 din aceste produse, așa că există sigur și printre voi persoane care deja au făcut cunoștință cu ele și le-au testat în profunzime. 
Noutatea, de data asta, o reprezintă suplimentul alimentar Pagosten, lansat de Ropharma. Pagosten  reprezintă o combinație inovativă de ingrediente menite să: reducă apetitul, mențină o stare de sațietate, stimuleze absorbția calciului, îmbunătățească metabolismul și să reducă numărul de calorii ingerate.


Probabil că v-am stârnit interesul, pentru că și eu sunt curioasă de efectele acestui supliment alimentar. Recunosc că nu sunt adepta pastilelor pentru slăbire, dar le voi încerca pe acestea pentru ingredientele pe care le conțin și pentru faptul că promovează un regim alimentar și sportiv în combinație cu Pagosten. De asemenea, ingredientele conținute de Pagosten sunt lipsite de toxicitate și nu provoacă reacții adverse.


Nu vreau să fiu singura care testează Pagostenul, așa că vă invit și pe voi să-l testați alături de mine. Cine știe? Poate într-o postare viitoare ne vom împărtăși impresiile despre acest produs.


Pentru a putea participa la giveaway, trebuie să respectați următoarele reguli:

  1. Să răspunzi la întrebarea ”Cum crezi că te pot ajuta produsele Lady Health și Pagosten să te simți bine în propria piele?”
  2. Să dai share acestei postări pe o rețea de socializare (asigură-te că linkul share-ului este public)
  3. Să dai like paginii de facebook Ropharma (numele cu care ai dat like)
  4. Să scrii adresa de e-mail
  5. Să scrii un comentariu prin care să răspunzi punctual la cerințele de mai sus.

Giveaway-ul durează până pe 11 octombrie, ora 22, urmând să anunț câștigătoarea (prin random.org) în zilele următoare.

Mult succes!
Miuri

PS: Cei de la Ropharma au pregătit și o promoție pentru voi! La două cutii de Pagosten cumpărate, primiți un Lady Health spray intim cadou. Mai multe detalii aici.

UPDATE!

Câștigătoarea este... Abetina! Felicitări! Îți voi scrie un e-mail pentru a-ți da detalii despre cum vei intra in posesia premiului :)

You May Also Like

18 comentarii

  1. 1.As vrea sa le incerc pentru a vedea cum ma simt dupa,daca o sa am mai multa energie,cum mi se va schimba metabolismul.
    2.https://twitter.com/nastya96218208/status/383903836479311874

    3.anastacie93@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  2. 1-Inca nu am incercat aceste produse si mi-as dori sa le pot incerca si eu ,atat pentru igiena organismului meu si in al doilea rand as dori sa pot sa ma mai abtin de la mancare ,poate cine stie mai dau ceva jos d epe mine,macar cateva kg.

    2-share-

    https://www.facebook.com/brindusa.aluculesei/posts/439701989473815
    3-aluculeseibrindusa@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Pagosten reprezintă o combinație inovativă de ingrediente menite să: reducă apetitul, mențină o stare de sațietate, stimuleze absorbția calciului, îmbunătățească metabolismul și să reducă numărul de calorii ingerate.Acestea fiind spuse...aceste produse chiar isi fac treaba.

    Share: https://www.facebook.com/spinu.madalina.35/posts/1385429208358463



    e-mail: madalinamaddt29@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Igiena intima si prospetimea sunt foarte importante pentru orice femei, de aceea trebuie sa folosim produse adecvate. De aceea as alege produsele Lady Health, iar pentru un corp de invidiat suplimentul alimentar Pagosten.

    Share: https://www.facebook.com/oana.elena0703/posts/382238061905645

    Mail: oanaelena0703 at yahoo dot com

    RăspundețiȘtergere
  5. Raspuns: Lady Health au la baza filtratul de iaurt probiotic care ajuta la protejarea
    zonelor intime, eliminarea mirosului neplacut si la echilibrarea florei
    vaginale, oferind o stare de prospetime si confort pe durata intregii
    zile.
    Pagosten
    reduce apetitul, mentine o senzatie de satietate, numar redus de
    calorii, stimuleaza absorbtia calciului, imbunatateste metabolismul.



    Share: https://www.facebook.com/dinu.florina.5/posts/521020904652708


    E-mail: princess_princessgirl@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  6. gfc:georgyaaa

    fb:Georgyaa Geoo
    share:https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=650584998293544&id=100000261480494
    mail:scumpik_anna20@yahoo.com
    Raspuns:Pagosten este un supliment alimentar care ma ajuta sa imi mentin eficient greutatea corporala.Efectele benefice asupra corpului sunt :
    - reduce apetitul
    - mentine o senzatie de satietate
    - numar redus de calorii
    - stimuleaza absorbtia calciului
    - imbunatateste metabolismul
    Lady Health sunt singurele produse din Romania care au la baza filtratul
    de iaurt probiotic ma ajuta sa-mi protejez zonele intime, elimina
    mirosul neplacut, echilibreaza flora vaginala,oferind o stare
    de prospetime si confort pe durata intregii zile.
    multumim pt concurs si eu mi-as dori sa testez aceste produse te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Bianca Roxana Anitei30 septembrie 2013 la 21:45

    fb bianca roxana anitei

    share https://www.facebook.com/bianca.roxana/posts/599432706780382
    biarox84@yahoo.it
    Produsele Pagosten si Lady Health m-ar putea ajuta, unele printr-o igiena riguroasa a zonelor intime, altele printr-o senzatie de bine cu mine insami in momentele in care nu as fi cea mai fericita de starea mea fizica.

    RăspundețiȘtergere
  8. Stancioiu Nicoleta Florentina1 octombrie 2013 la 14:32

    Produsele Lady Health sunt produse de calitate,in care am incredere,si care ma ajuta sa am o igiena intima adecvata, fara sa provoace reactii neplacute.Imi ofera o senzatie de confort intreaga zi si imi ingrijeste pielea delicat.Suplimentele Pagosten nu le-am incercat,dar as fi dispusa atata timp cat nu provoaca reactii adverse.

    RăspundețiȘtergere
  9. Stancioiu Nicoleta Florentina1 octombrie 2013 la 14:42

    Produsele Lady Health sunt produse de calitate,in care am incredere si care imi asigura o igiena intima adecvata,fara sa provoace reactii neplacute.Suplimentele Pagosten nu le-am incercat,dar as fi dispusa atata timp cat nu provoaca reactii adverse.

    E-mail:flowers_nik@yahoo.com

    Share:https://www.facebook.com/stancioiu.nicoleta/posts/769804266379846
    Fb:Stancioiu Nicoleta

    RăspundețiȘtergere
  10. FB Radu Adina
    share https://www.facebook.com/radu.adina.3/posts/520330818044322
    email raduadina87@gmail.com
    Produsele Lady Health cu siguranta ma ajuta sa ma simt mai bine in propria-mi piele pentru ca sunt produsele mele preferate pe care le folosesc de aproximativ o jumatate de an si sunt foarte bucuroasa ca le-am descoperit.Imi place in primul rand faptul ca sunt de calitate, miros foarte bine iar mirosul se mentine si sunt economice. Suplimentele Pagosten nu le-am incercat , dar sunt dispusa sa le incerc.Cine stie..poate pe viitor vor fi si ele favorite.

    RăspundețiȘtergere
  11. Produsele Lady Heath pentru igiena intima ma ajuta sa ma simt confortabil. De cand le-am descoperit nu mai stiu ce inseamna disconfort. Nu mi-au produs alergii, am simtit o senzatie de prospetime pe intreg parcursul zilei.

    In privinta Pagosten-ului, nu stiu decat din ceea ce am citit si chiar imi doresc sa il incerc. Am nevoie de ceva care da rezultate. Tot ce am incercat, m-a dezamagit.
    Pagosten este un supliment alimentar care ma ajuta sa imi mentin
    eficient greutatea corporala.Efectele benefice asupra corpului sunt :
    - reduce apetitul
    - mentine o senzatie de satietate
    - numar redus de calorii
    - stimuleaza absorbtia calciului
    - imbunatateste metabolismul.

    FB: Mihaela Luca
    Share: https://www.facebook.com/Michadeea/posts/10151902729182360
    E-mail: michelluk@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  12. M-ar ajuta prin imbunatatirea metabolismului, reducerea apetitului, mentinerea senzatiei de satietate

    Fb: Simona Scurtu

    share: http://www.facebook.com/simona.scurtu.9/posts/604521922944791

    gfc: sim

    mail: sim_sly2000@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Pagosten reprezintă o combinație inovativă de ingrediente menite să reducă apetitul, menține o stare de sațietate, stimuleaza absorbția calciului, îmbunătățeste metabolismul , iar Lady Health asigura prospetime pe durata intregii zile si echilibreaza flora vaginala:)

    share: https://www.facebook.com/stefania.petcu.9/posts/554972964551631

    fb:Stefania Petcu
    mail: mirilush@yahoo,com

    RăspundețiȘtergere
  14. Pagosten reduce apetitul, menţine o senzaţie de saţietate, are un număr redus de calorii, stimulează absorbţia calciului, imbunătăţeşte metabolismul. Lady Health ajută la protejarea zonei intime feminine, eliminarea mirosului neplăcut şi la echilibrarea pH-ului florei vaginale, oferind o stare de propetime şi confort pe durata întregii zile.
    fb-monika erzsebet

    https://www.facebook.com/monika.erzsebet/posts/376187305846836

    medveimonika@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  15. Buna !!!

    Pagosten este un supliment
    alimentar care va ajuta sa va mentineti eficient greutatea corporala.

    Efectele benefice asupra corpului sunt : reduce apetitul; mentine o senzatie de

    satietate; numar redus de calorii; stimuleaza absorbtia calciului;
    imbunatateste

    metabolismul.

    Lady Health sunt singurele
    produse din Romania care au la baza filtratul de iaurt probiotic care ajuta la
    protejarea zonelor intime, eliminarea mirosului neplacut si la

    echilibrarea florei vaginale, oferind o stare de prospetime si confort pe durata
    intregii zile.

    Feminine Mist este un
    spray destinat utilizarii zilnice ce controleaza si mentine prospetimea in zona
    intima. Din componenta fac parte ingrediente precum glicerina si acidul
    hialuronic, care hidrateaza pielea lasand-o moale, elastic si delicata.

    FB share https://www.facebook.com/iuliana.gondos/posts/747160668634124
    FB Iuliana Gondos
    Email iulika.ct@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ziua si va multumesc mult de premiu! <3

    RăspundețiȘtergere
  17. Din fericire eu nu am nevoie de produse, dar te felicit pentru intiativa de a le oferi !

    http://culore.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM