Giveaway simplu ELF

by - luni, septembrie 12, 2011

Hey,

În perioada asta veți fi bombardate cu giveaway-uri sponsorizate de ELF. Vestea bună e că regulile sunt foarte simple și veți avea multe șanse să câștigați. Să nu mai zic de faptul că premiile sunt diferite!
Înainte să trecem la reguli, vă prezint premiul ce constă exclusiv din produse cosmetice ELF:


  • Paleta "Studio Endless Eyes Pro Mini Eyeshadow" - ediție limitată - 32 culori - Gama Studio
  • Paleta Complexion Perfection - Gama Studio
  • Ruj de buze - nuanța Party Pink - Gama Studio
  • Pensula de blending - Gama Essential 

Acum să trecem la reguli:

  1. Să mă urmărești prin GFC (îl găsești în bara laterală - ai opțiunea de a te înscrie cu contul de yahoo, twitter, etc)
  2. Să dai like paginii mele de Facebook aici
  3. Să dai like paginii ELF România aici
  4. Să completezi formularul de mai jos



Giveaway-ul începe astăzi, 12 septembrie, și se încheie pe 25 septembrie ora 22:00, urmând să anunț imediat câștigătoarea, prin random.org.

*Giveaway disponibil doar pentru România! Premiul va fi expediat de către ELF România.

Acestea fiind spuse, sper să vă înscrieți în număr cât mai mare! :)

You May Also Like

9 comentarii

  1.  Multumim de concurs! Super premii.
    Formularul meu a ajuns? Ca a mers prost rau net-ul si se cam bloca.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu cred ca sunt premii dragute :) Ma bucur ca-ti place

    Sa stii ca am verificat dupa numele tau si nu am gasit nimic. Pentru orice eventualitate mai completeaza odata formularul. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, am trimis si eu formularul! Sper sa-l fi primit!

    Multumim pentru giveaway!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce premii frumoase ai :)
    Multumim!
    Tocmai m-am inscris si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce faine sunt premiile :X M-am inscris si eu :*:* 

    RăspundețiȘtergere
  6. Ioana, cu numele tau nu am gasit nici o inscriere.. mai incearca o data :)

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM