Pentru fetele din Constanța și nu numai!

by - duminică, septembrie 25, 2011

Hey,

N-a mai rămas mult timp și voi anunța câștigătoarea giveaway-ului Elf. Până atunci vreau să vă fac cunoștință cu Simona care în prezent activează ca Freelance Stilist Protezist de unghii false. Eu o urmăream de ceva vreme pe youtube, unde uploadează tutoriale proprii de nail art.


Între timp, Simona s-a specializat în acest domeniu. Mi-a făcut și mie manichiura la unul din cursurile sale și am fost foarte încântată (păcat că nu am poze). Scriam în titlu că această postare e pentru fetele din Constanța și nu numai.. dacă aveți drum în Constanța, vă puteți face o programare la ea. În plus, dacă îî spuneți că veniți din partea mea, veți avea 10% reducere la orice model doriti.. Ce ziceți, sună bine? :)

Vă las câteva imagini cu munca sa. Eu o recomand din tot sufletul :)




* Dacă vă place ce ați văzut încurajați-o cu un like pe pagina de facebook!


Gânduri bune,
Miuri

You May Also Like

5 comentarii

  1. cand ma duc pe la bunici in Cta o sa ii fac o vizita:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, am vazut ca ai intrebat-o pe Sakura de cheratina lichida si voiam sa iti spun si eu ca pana acum am vazut-o doar in DM, insa ieri am vazut-o si la Auchan, asa ca da o tura si pe acolo, poate o gasesti... ( nu vreau sa mint, dar parca era 18 lei in Auchan)
    Sper sa o gasesti. :) 
    pupici!!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Simona :) Deocamdata o am pe cea de la Anian, ca tot ne-ai facut pe toate sa dorim acest produs. :)) Bineinteles, sunt curioasa si de cea de la Byphasse :) Mersi mult de pont! te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce unghiute superbe! O stiu pe Simona.Pup!

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM