Gânduri la final de campanie Cosmetic Plant

by - duminică, noiembrie 06, 2011

Hey,

În campania recentă inițiată de Trender.ro am avut ocazia să testez noile produse Cosmetic Plant cu ulei de cătină și măsline. Pentru mine, această campanie a fost una dusă mai mult în offline, iar la final de campanie aș vrea să vă împărtășesc impresiile mele despre produsele testate. 
Sunt sigură că ați citit destule informații despre produsele acestea de-a lungul campaniei, așa că nu vreau să vă repet aceleași lucruri, ci voi încerca să spun sistematic despre fiecare produs câte ceva.


Cremă contur ochi anticearcăn 

Din punctul meu de vedere, crema de ochi este o cremă hidratantă, ușoară și e o plăcere să o folosești pentru pielea din jurul ochilor. Însă nu face nimic, sau nu am observat nici o îmbunătățire în ceea ce privește reducerea liniilor fine și nici diminuarea pungilor de sub ochi. Este doar o cremă hidratantă, bună mai ales dacă vă confruntați cu piele uscată în jurul ochilor.
De altfel, 50 ml pentru o cremă de ochi mie mi se pare foarte mult. Am aproape 4 săptămâni de când o folosesc și nici măcar nu se vede că am consumat din ea. Dacă ar fi după mine, aș îmbunătăți formula și aș alege un ambalaj de tip tub sau aș alege tipul airless cum este cealaltă cremă de ochi cu Q10 și ceai verde, apoi aș alege o cantitate mai mică de cremă per produs.
Din punct de vedere al ingredientelor, absolut toate ingredientele sunt descrise în dicționarul cosmetic ca fiind bune și foarte bune. Nu-mi pot explica de ce această cremă nu face ceea ce promite pentru că nu sunt expert, însă cred că o concentrație mai mare a ingredientelor active ar fi fost benefică.

Lapte demachiant vitaminizant

Laptele demachiant este un produs ok pentru prețul său, însă nu unul excelent. Curăță eficient tenul doar dacă practic te demachiezi de două ori. Nu reușește să elimine machiajul din prima, însă punctele sale forte sunt hidratarea și senzația de fermitate pe care o dă tenului. Nu este foarte potrivit pentru persoanele cu ochii sensibili, așa că eu îl evit pentru zona asta. Îmi place foarte mult că nu irită tenul deloc, parfumul este ok (nu este deranjant.. eu am o problemă cu mirosurile puternice) și are o consistență ușor cremoasă.
Din punct de vedere al formulării, ingredientele găsite sunt bune și foarte bune, însă nu am putut găsi toate ingredientele din listă.

Cremă pentru mâini

Crema pentru mâini este preferata mea din cele 3 produse, dacă ar fi să fac un top. Mă bucur de ea pe timpul nopții mai ales. Îmi cremuiesc mâinile și mă pun să dorm, iar senzația de dimineață e o plăcere. Nu am nimic de reproșat acestei creme și după cum am mai zis, este preferata mea.
Din punct de vedere al ingredientelor, toate se încadrează ca fiind bune și foarte bune.

Concluzii...

Acestea sunt primele produse pe care le-am încercat de la Cosmetic Plant. Mă bucură faptul că au ingrediente foarte bune, că au un preț bun, însă nu sunt convinsă că voi recumpăra laptele demachiant și crema  contur ochi. Sunt produse ok și nu excelente, iar eu sunt în permanență în căutarea produselor eficiente pentru mine.

Voi le-ați încercat? Ce părere aveți despre ele?

Apropo, am intrat zilele trecute într-un DM și le-am văzut pe rafturile lor, așa că dacă doriți să le încercați și voi puteți trece pe acolo.

Gânduri bune,
Miuri

You May Also Like

13 comentarii

  1. Imi place mult crema de maini, eu am primit-o acum pe cea cu Q10 si ceai verde, dar parca nu e la fel de buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Laptele demachiant e favoritul meu,imi curata foarte bine tenul:) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. eu folosesc de la ei crema abraziva, care cred ca intrece cu succes alte produse similare si mult mai scumpe. voi cumpara crema pentru maini imediat ce epuizez tubul elmiplant

    RăspundețiȘtergere
  4. La mine ce sa zic? Sunt primele produse Cosmetic Plant pe care le folosesc :)

    RăspundețiȘtergere
  5. n-am incercat-o, dar am auzit numai lucruri bune despre ea :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca impresia e placuta, e bine! Poate o sa te mai tenteze si alta data!




    ________________________________

    RăspundețiȘtergere
  7. am renuntat de mult sa mai folosesc tot feluri de no-name-uri de pe piata din Romania, care au 0 efect pozitiv, 70% negativ....
    din punctul meu de vedere, dai un ban dar macar vezi si un rezultat:P

    RăspundețiȘtergere
  8. Cui i-ai pus "gand rau"?





    ________________________________
    From: Disqus <>
    To: spiridon.adina@gmail.com
    Sent: Thursday, November 17, 2011 10:56 PM
    Subject: [pardonnemoicecaprice] Re: G창nduri la final de campanie Cosmetic Plant | Pardonne-moi ce caprice

    Disqus generic email template

    Miuri wrote, in response to Sadie:
    deja imi fac planuri :)
    Link to comment

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am incercat nimic de la Cosmetic Plant dar ma tenteaza crema de maini :)

    RăspundețiȘtergere
  10. eu nu prea sunt fanul cremelor de maini :)

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM