Preferatele lunii aprilie

by - joi, mai 03, 2012

Dragelor,

Preconizez că voi cam lipsi în următoarele 3 luni așa că sper să nu mă dați uitării. O să am o rugăminte mare la voi într-o postare viitoare și sper să-mi săriți în ajutor :) Voi încerca, totuși, să nu abandonez total blogul și să scriu pe el când prind puțin timp liber.

Ca să n-o mai lungesc, voi trece la preferatele lunii aprilie. Aprilie a trecut atât de repede că nici nu mi-am dat seama și cred că așa a fost și pentru voi.


  • Paleta Dare de la Sigma - am cam ignorat-o în lunile trecute, dar am început s-o folosesc mai des. Urmează review.
  • Paleta Me Myself and Eye de la Sleek - love, love, love it! Din cele 3 pe care le dețin, aceasta e preferata mea.
  • Blush Sleek în nuanța Rose Gold - o superbitate de blush. N-ar trebui să lipsească din trusa de machiaj a niciunei fete.


  • Primer pentru ochi Radiant - fardurile rezistă excelent. Îl iubesc.
  • Veil Sunshine Infinity de la PureTouch - perfect pentru iluminarea pomeților. De când a dat căldura, întind mereu mâna după el.
  • Fond de ten Revlon Colorstay - cel mai bun prieten al meu. Rezistă de dimineața până seara. Înainte să iau fond de ten pe pensulă, pulverizez puțină apă termală peste ea. Rezultatul e super.


  • Cremă de mâini No 7 - nu sunt deloc un fan al cremelor de mâini, dar asta e super hidratantă și îmi place s-o folosesc înainte de a-mi face manichiura. 
  • Flormar, nuanța 424 - perfectă, de vară. O port și acum pe unghii.
  • Flormar Supershine, nuanța 21 - e super faină și ca bază pentru manichiuri mai complicate.
  • Benecos, nuanța Delicious violet - am scris despre ea aici

Atât am preferat eu luna trecută. Avem preferate comune? În rest ce preferate ați mai avut? 

Gânduri bune,
Miuri

You May Also Like

28 comentarii

  1. Urmatorul primer de ochi pe care o sa mi-l cumpar va fi cel de la Radiant. Prea am auzit lucruri bune despre el!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai făcut curioasă cu blushul şi paleta Sleek:D

    RăspundețiȘtergere
  3. RaLDiaconescu4 mai 2012 la 15:57

    Luna asta si eu am fost innebunita dupa o oja verde la flormar :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt tot mai tentata de un fond de ten mineral, am vazut ca tu folosesti Veil de la Pure Touch si tin minte ca parca aveau si fonduri de ten... I will check them out.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc pentru acel pont referitor la aplicarea fdt, suntem in acelasi fun-club Colorstay!M-ai convins in privinta achizitionarii blush-ului Sleek si primerului Radiant...:)
    Spuneai ca vei apela la noi pentru sustinere intr-o anumita privinta; sa dai de stire si pe forum, ok?
    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iubesc enorm blogu-ul tau si sper sa nu ne uiti chiar de tot!


    101FashionStreet.com

    RăspundețiȘtergere
  7. 424 a fost si pe lista mea de aprilie. Se vede ca i-a venit vremea!:))


    PUp!

    RăspundețiȘtergere
  8. asa sa faci. Sunt convinsa ca nu e la fel de minunat ca TFSI sau UDPP, dar e foarte bun la banii pe care-i dai

    RăspundețiȘtergere
  9. yeeey, great minds think alike :D

    RăspundețiȘtergere
  10. blush-ul e absolut demential. O sa le fac review-uri :)

    RăspundețiȘtergere
  11. da, au si fonduri de ten :) sunt super :)

    RăspundețiȘtergere
  12. cu drag, Ilda!


    Dau de stire si pe forum :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  13. vine vara, bine-mi pareee! :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Calin Andreea Daniela6 mai 2012 la 14:19

    preferatele mele sunt produsele Lush si samponul Oyster...

    RăspundețiȘtergere
  15. nuanta 424 o am si eu dar de la alta firma, e superba

    RăspundețiȘtergere
  16. Buna ! De unde pot cumpara produsele sleek? Par super

    RăspundețiȘtergere
  17. De unde pot cumpara produse sleek?

    RăspundețiȘtergere
  18. Tu ai Bare parca, nu? Na.. vreau si eu Bare :))

    RăspundețiȘtergere
  19. what pretty colour palettes!! :D :D i wantttt.

    RăspundețiȘtergere
  20. samponul Oyster imi place si mie :)

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM