Cadoul perfect pentru sărbători - Sleek

by - marți, decembrie 24, 2013

Am fost provocată de Makeup Shop să vă spun de ce cred eu că Sleek reprezintă cadoul perfect de sărbători și mă gândeam să vă exemplific. Dețin deja câteva palete Sleek și recunosc că niciodată nu m-am gândit la Bad Girl ca fiind o alegere bună pentru mine. Aveam senzația că par bătută cu mov sau cu albastru, dar uite că m-am înșelat. 

Nu știu ce ziceți voi, dar mie îmi place Bad Girl. E dramatică, dar versatilă în același timp. E elegantă, dar și casual dacă știi cum să te machiezi. Totul stă în tehnica machiajului.



Dacă vă întrebați care nuanță îmi place mai mult, a doua de pe primul rând și ultima de pe al doilea rând sunt preferatele mele. Fardurile sunt extrem de pigmentate și le-am făcut un swatch fără primer, ca să vă dați seama despre ce vorbesc.


Am încercat să realizez un machiaj mai pe fugă, dat fiind faptul că în ultimele zile am fost bolnavioară. Sunt răcită și nu-mi mai trece. Așa că, scuzați-mi mutrița, vă rog! :) Am încercat să fac un machiaj soft fiindcă plecam la servici și n-am vrut să par prea de club, iar nuanțele mele preferate m-au ajutat mult. Încă nu am curaj să folosesc albastrul, dar îl voi încerca cu succes pe genele inferioare. Acolo ar trebui să ne stea bine cu orice culoare, dacă știm cum să jonglăm.




Pentru mine Sleek reprezintă cadoul perfect pentru sărbători pentru că paletele lor te scot oricând din impas și îți dau posibilitatea să experimentezi diverse machiaje, fără să te saturi de aceleași nuanțe. Mai reprezintă cadoul perfect și pentru că sunt ieftine și au o calitate foarte bune. Sunt și versatile și multipurpose :) Nu de puține ori v-am spus că folosesc farduri din palete și pentru conturarea sprâncenelor!

Închei aici, dragile mele! Nu de alta, dar treburile pentru Crăciun nu le-am terminat :) Vă urez sărbători fericite și să primiți numai cadouri perfecte pentru voi!

Gânduri bune,
Miuri

You May Also Like

7 comentarii

  1. Nu ma asteptam sa iasa un machiaj atat de dragut si de purtabil cu Bad Girl. Uite ca se poate....

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut-o si eu. Pe mine nu m-a incantat asa de tare, era mult prea sclipicioasa pentru gustul meu. Singurele nuante pe care le foloseam erau cele de mov. Paletele Sleek sunt super totusi, raportat la calitate-pret. Mi-am luat de Black Friday Dark Mattes and I'm in love :)

    RăspundețiȘtergere
  3. sexy lady! ♥ ce-ar fi sa-ti arati fatuca pe blog mai mult? esti ataaaat de frumusica!

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti draguta chiar daca esti racita.
    Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe nuanţe, superb machiaj! ♥
    Sărbători minunate alături de cei mai dragi! ♥

    RăspundețiȘtergere
  6. Asta am si eu acum dupa primele 2 palicari nici eu nu stiu ce sa fac :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu este normal asa am auzit de la cei din farmacia de umde este normal si mi-au dat alta pt refacere din aceasi gama nust ce sa fac ac ca nu am rezultate

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM