Cu părul parfumat...

by - luni, decembrie 16, 2013

...mă mândresc eu de ceva vreme, mai exact de când o sticluță elegantă cu un parfum pe măsură și-a luat locul pe etajera mea. Nu știu altele cum sunt, dar eu mereu am fost frustrată de faptul că părul meu nu păstrează mirosul șamponului prea mult timp. Părul meu miroase frumos doar în ziua în care este spălat, în rest nu miroase a nimic special :)) 

Când am auzit de existența acestui parfum pentru păr, spiridușii din podoaba-mi capilară chicoteau de bucurie. Să ne înțelegem, de părul meu îmi place să am grijă cel mai mult! Herra hair perfume mi-a încântat simțurile cu aroma sa îmbietoare și elegantă. Intră, cu siguranță, în categoria parfumurilor dulci, cu tentă de floral și vanilie. Dacă n-ar fi fost formulat special pentru păr, aș fi crezut că e un parfum pe bune. Miroase bine și persistă de dimineața până seara, însă nu-mi acoperă propriul parfum, ceea ce mă bucură.



Folosesc acest produs atât pe părul proaspăt spălat, cât și a doua zi. În a treia zi deja îmi spăl părul, pentru că așa l-am obișnuit. Nu cred că acest parfum te scapă de necesitatea de a-ți spăla părul. Numai apa și șamponul fac asta, dar e un produs pe care te bucuri să-l ai prin preajmă. Eu sigur mă bucur și nici nu mai sunt frustrată :)) Doar două pufuri îmi sunt de ajuns, aplicat pe lungimea părului.

În descrierea oficială se pretinde că acest produs protejează părul împotriva razelor UV, a poluanților și a oxidanților. Mi-e imposibil să confirm acest lucru, dat fiind faptul că este ceva ce nu se poate observa cu ochiul liber într-un timp scurt, dar sper să beneficiez de toate, dacă nu măcar de o parte din ele. 



Reprezentantul oficial din 2013 al Herra Hair Perfume în România este Sageco Concept, magazin online ce comercializează extensii din păr natural. Totodată, începând din anul 2012, este unicul reprezentant oficial în România al brandului Tangle Teezer, cu care eu deja am făcut cunoștință.

Dacă sunteți în pană de idei pentru ce i-ați putea oferi de Crăciun unei împătimite a parfumurilor și a propriului păr, Herra hair perfume este o alegere ideală, mai ales că acum este redus la 80 ron de la 130. Mai multe detalii aici.

Vouă vă plac parfumurile pentru păr? Pe al meu îl veți regăsi cu siguranță în postarea cu preferatele lunii :)

Gânduri bune,
Miuri

You May Also Like

4 comentarii

  1. Am crezut ca tu esti in poza :X cand te mai vad si eu, frumoaso ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine sună, chiar m-ai făcut curioasă. Părul meu lung de tot și setul de des e supus aproape zilnic sportului și nu știu dacă păstrează mirosul șamponului mai mult de opt ore. Mă tentează să-l încerc, să vedem.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este un produs cel puţin interesant! ♥

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce produs interesant, ma tenteaza si pe mine, chiar nu am mai incercat niciodata ceva de genul acesta!

    O zi minunata iti doresc!

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM