Update testare lentile de contact

by - luni, iulie 25, 2011

Dragele mele,

Sunt doar 5 fete care au completat formularul de aici și încă alte 3 persoane și-au exprimat dorința de a încerca lentilele. Ele sunt Ioana Pascu, Ank_adaus și Rose Blue. Mai am nevoie de 2 persoane pentru a fi lista completă, așa că vă rog să lăsați un comentariu la această postare cu adresa de e-mail, dioptriile la fiecare ochi, specificând pentru drept și stâng, orașul în care locuiți și precizați-mi ce fel de control ați avut, pentru ochelari sau pentru lentile?


Le rog pe cele 3 fete să completeze și ele formularul pentru a-mi fi mai ușor să manevrez lista.

Vă pup!

You May Also Like

13 comentarii

  1. Tocmai ce am completat chestionarul, insa scriu si aici :)
    Nume: Cristina Mariaadresa de mail: cristinamol*@*yahoo.comOras; Reghin, jud.Muresdipotrii; stang -0,5  drept -1sunt purtatoare de ochelari si toate controalele de pana acum au fost pentru lentilele de ochelari, nu am avut niciodata lentile de contact 

    RăspundețiȘtergere
  2. ok! mai avem nevoie doar de o persoana :) o sa revin eu cu un mail :):*

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna. Am completat si eu formularul.. sper sa fie ok :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna,

    Port lentile de contact de 4 ani si doresc sa la incerc si pe acestea.
    Nume: VARZARU ANCA, mail: varzaruanca@yahoo.com, Bucuresti, ochiul drept: -2,25, ochiul stang : -3,00. Controlalele facute pana acum au fost pentru lentile de contact, dar pana la -5 dioptriile imi sunt aceleasi si pt lentile si pt ochelari.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am completat si eu chestionarul

    RăspundețiȘtergere
  6. Anghelescu Iulia25 iulie 2011 la 22:41

    Hello !
     mail : anghelescu_iulia   @   yahoo.com ; stang : -1.0 drept : -1.25 , Constanta...si controlul a fost ptr ochelari..
    Mersi !

    RăspundețiȘtergere
  7. dima_elena_nicoleta @yahoo  .com
    nume: dima elena
    oras ploiesti, jud prahova
    stang -2, drept -0,5.
    am purtat ochelari so far... dar imi doresc foarte mult sa incerc lentilele! <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna ! Am completat si eu formularul !

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna! Narcisa Gales; nadir_daffo[at]yahoo[dot]co[dot]uk
    Sunt din Suceava, port lentile de contact de 5 ani (sunt fericita ca le-am descoperit, ca ma stresa dependenta de ochelarii vesnic incomozi), am ajuns (din pacate) la miopie -6 la ambii ochi. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Vreau eu, vreau eu...
    E-mail: alexandraciutureanu la yahoo.com
    Ultimul control a fost pentru lentile acum vreo 2 luni, dioptrii: -4.25 la ambii ochi :(
    Sunt din Bucuresti

    Merci mult pentru sansa

    RăspundețiȘtergere
  11. am completat chestionarul. cu dioptrii si tot

    RăspundețiȘtergere
  12. Urmarind si postarea anterioara legata de lentile de contact am observat ca pori lentile CIBA Vision. Intr-adevar, sunt lentile bune si se vand in toata lumea. Daca devii, sau cine stie, poate ai devenit un client fidel al acestor lentile, noi, www.videt.ro, lucram cu cei de la Ciba si vindem online :D. Daca te putem ajuta cu informatii sau produse, viziteaza-ne ... online :D

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM