Preferatele lunii mai

by - miercuri, iunie 12, 2013

Vara a venit în mod oficial și eu iau măsuri tot mai drastice de adaptare la temperatură. Se cuvine deci migrarea către culori tot mai vesele, haine cât mai lejere, sandale cât mai multe. Și dacă sunt sandale, trebuie să fie și picioare fine, nu?

Recunosc, îmi ignor destul de mult mâinile și picioarele. Pur și simplu nu sunt genul care să-și cremuiască mâinile și picioarele în fiecare seară înainte de culcare. În facultate, am dormit doi ani în același pat cu prietena mea. Mereu mă miram de cât de consecventă era cu aplicarea cremelor în fiecare seară. Ba chiar mă mai ambiționam și eu să mai dau cu puțină cremă pe mâini, dar degeaba.. nu-mi plăcea. Și chiar avea mâinile și picioarele foarte fine.

Ei bine, anul ăsta m-am hotărât să mă mai cremuiesc și eu puțin, și chiar dacă nu sunt așa consecventă, tot e ok. Drept urmare, vă prezint prima preferată a lui mai, crema pentru picioare de la Titania. O recomand cu drag, e foarte hidratantă, intră repede în piele și lasă picioarele mai catifelate.


Am iubit cu drag și spor spray-ul de corp de la Avon cu parfum de caise. E demențial, miroase superb și se menține frumos pe piele. Am mai comandat încă unul, simt că nu pot trăi fără el :)) 


Când am chef de ceva mai fresh, aleg Eau Universelle de la L`Occitane. Miroase a lămâie și se menține parfumul pentru câteva ore. Este o apă de colonie pe care eu o folosesc ca și spray de corp. 
Dacă vă doriți un volum frumos al părului, vă recomand șamponul pentru volum de la Yves Rocher. De când îl folosesc primesc aceeași întrebare în fiecare zi: ”Te-ai spălat pe cap astăzi?”. Și sunt întrebată din cauza aspectului mai înfoiat al părului care se menține și după prima zi de spălare, nu din alt motiv :))


Am folosit intens eyeliner-ul gel de la Essence, care se descurcă foarte bine. Nu-l întrece pe cel de la Inglot, dar e ok. Concealer-ul de la Inglot mi-a fost prieten de nădejde în combaterea aspectului obosit al tenului meu. Deja nu-mi mai suport cearcănele. Voi ce faceți ca să le mai reduceți?
Nu în ultimul rând am rămas uimită de baza pentru fard de la Avon. Recunosc că aveam dubii în privința ei, dar e foarte bună! Îmi rezistă machiajul întreaga zi! Chiar nu mă așteptam. Un preț foarte bun, pentru un produs foarte bun. Recomand!


Mi-am dorit foarte mult să încerc pensulele Real Techniques și am avut ocazia să o cumpăr pe cea pentru blush, pe care o ador și care mi-a deschis apetitul și pentru celelalte pensule Real Techniques. Nu mă tentează toate, ci încă câteva pentru față și unele pentru machiajul ochilor.


Lacul de unghii de la Rimmel l-ați mai văzut și aici. Celelalte două sunt adiții recente în colecție. S-au mai adăugat câteva, dar o să vă vorbesc despre ele luna viitoare. Sunt obsedată de verde, n-am ce face!

Voi ce preferate ați avut în luna mai? Ce culori vă obsedează în vara asta? Voi obișnuiți să vă cremuiți mâinile și picioarele frecvent? :)

Gânduri bune,
Miuri 


PS:

American National Day Sale at Romwe!
Time: 06/11/2013 – 06/15/2013

You May Also Like

21 comentarii

  1. Trebuie sa incerc si eu crema Titania. Toata lumea o lauda. :D
    Pupici si sa le folosesti cu placere in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nicoleta Alexandra12 iunie 2013 la 11:23

    Imi plac nuantele ojelor <3
    Crema de la Titania imi place si mie :D

    RăspundețiȘtergere
  3. AlexandraRotaru12 iunie 2013 la 12:29

    <3 RT vreau si eeeeu :D :)) mi-as cumpara dar nu ma lasa inima sa dau banii pentru ca nu am neaparata nevoie de pensule..

    RăspundețiȘtergere
  4. Si pe lista mea de preferate se afla sprayul de la Avon :D

    RăspundețiȘtergere
  5. apele de toaleta L'occitane miros foarte fresh , am si eu una de care m-am indragostit !

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu vreau cateva pensule de la RT :X Expert face brush e in topul preferintelor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-am luat si eu spray-ul dar nefiind un parfum trebuie sa stai mai mult cu nasul lipit de piele ca sa mai simti ceva dupa o ora .:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Crema Titania mi-a placut mult si mie.
    Cu cearcanele am mari batai de cap, plus ca tocmai acum am ramas si fara anticearcan.. :))
    Baza Avon e proasta rau, din experienta mea, trebuie sa-i fac un review. :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Alexandra Dumitru15 iunie 2013 la 14:44


    http://lemonybubble.blogspot.ro/ Ce crezi? :) îl am de ieri. Mi-as dori sa ma ajute cineva, sa am si eu niște abonați, ca sa fac Birthday Giweaway pe 10 Iulie . Multu din suflet!

    RăspundețiȘtergere
  10. Tare mult imi plac nuantele ojelor.
    Gel eyeliner-ul essence imi place si mie!

    Culori...verde mint, orange, galben, coral - sunt uimita!:)

    Doar mainile le cremuiesc frecvent, picioarele nu (asta-i rau de tot)!

    Pupici!
    Ilda

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu am spray-ul de la Avon dar cu rodie si mango. Pur si simplu il ador!

    RăspundețiȘtergere
  12. eu nu credeam ca e asa buna, dar m-am convins :)

    RăspundețiȘtergere
  13. nici eu n-am neaparata nevoie, dar tot am nevoie :))

    RăspundețiȘtergere
  14. deci asta cu caise e dementiaaal :))

    RăspundețiȘtergere
  15. mie imi place asta de lamaie ca e asa, mai universal :))

    RăspundețiȘtergere
  16. am expert face brush si e thebombdotcom :))

    RăspundețiȘtergere
  17. care spray? cel de la Avon? La mine miroase si se mentine :)

    RăspundețiȘtergere
  18. mie imi place baza, chiar nu ma asteptam sa fie buna :P

    RăspundețiȘtergere
  19. eu mainile nu le cremuiesc deloc. Cand o sa fiu mai in varsta o sa-mi para rau, stiu asta!

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM