Pentru că unghii și pentru că TRIND

by - luni, februarie 17, 2014

Pe cât de mult îmi iubesc părul și îl îngrijesc, pe atât de mult îmi iubesc mâinile. Cu precădere aspectul lor. Mâinile sunt ca o carte de vizită și nu de multe ori m-am surprins analizând mâinile persoanelor cu care intru în contact. Simt că mâinile lor spun multe despre ceea ce fac sau nu fac.

Vă puteți imagina, deci, că atunci când am primit această cutie mare și roșie, am fost super încântată de produsele pe care le-am regăsit. Adică, surprinde-mă cu un produs destinat îngrijirii părului sau a unghiilor și m-ai făcut să zâmbesc o zi întreagă!
 
Așa am ajuns să cunosc produsele Trind, de care nu auzisem nici măcar un cuvințel. Ulterior, am căutat câteva review-uri pe google și am observat că sunt iubite de multe din bloggeritele de afară. De atunci, le  tot folosesc pentru a le observa efectul asupra sănătății unghiilor mele. 


Kit-ul pe care l-am primit conține: o mini cremă de mâini, un creion pentru cuticule, o pilă, un balsam de unghii, un nail repair și o ojă într-o nuanță superbă de nude. Toate cuprinse într-un portfard negru și drăguț.

Ei bine, din toate produsele menționate mie mi-au plăcut două în mod special: oja și produsul conceput pentru repararea unghiilor. Mi-a plăcut și balsamul de unghii, dar recunosc că mi-e greu să-l folosesc zilnic (cum scrie la carte), în condițiile în care îmi fac unghiile odată la 3-4 zile.

Am putut observa efectul Trind Nail Repair încă din primele două săptămâni de utilizare. Unghiile-mi erau până atunci moi și se rupeau foarte repede. Îmi era dor de unghiile mele lungi, însă nu mai conteneam să le fac să crească. Nail Repair mi le-a întărit iar acum nu se mai rup așa de frecvent. Cu toate astea, problema exfolierii nu mi-a rezolvat-o în totalitate.



Balsamul de unghii e foarte fain pentru hidratarea unghiilor, la fel ca și crema de mâini. Este hidratantă și miroase bine de tot. Pentru ojă am primit nenumărate complimente. Este o nuanță superbă de nude cu reflexe roze. Greu de explicat și greu de găsit alta asemănătoare.

Pila de unghii este finuță și perfectă pentru uniformizarea unghiei. Creionul de cuticule m-a încântat mult la început, însă îmi hidratează cuticulele doar în momentul în care îl folosesc, apoi apar tot uscate. Asta ar putea fi și vina vremii de afară care e neiertătoare cu mâinile mele, așa că nu acuz nimic. Rămâne de văzut și pe viitor cum se comportă.

În mare parte sunt încântată de produsele Trind și vreau să mai încerc și altele. Am primit un ghid complet al produselor și mai sunt câteva care mă atrag. Aștept deschiderea oficială a site-ului Rouge Boutique, ca să vedeți și voi câte bunătăți vă așteaptă.

Voi ați încercat produsele Trind? Dacă nu, sunteți tentate de ele? 

Gânduri bune,
Miuri 

PS: Pe instagram mai pun poze random, așa că ne putem vedea și acolo @miurii

You May Also Like

4 comentarii

  1. Nu le-am incercat dar le-as folosi cu drag daca as avea ocazia:).

    Sa le folosesti sanatoasa! :*

    http://miss-lorrie.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu le-as folosi, sunt curioasa daca imi pot intari unghiile, sunt destul de anemice :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai avut noroc cu culoarea aleasa. Mie mi-au trimis un albastru inchis, ori eu nu prea ma impac bine cu astfel de culori. :(


    Creionul pentru cuticule e wow-wow-wow!!! Abia astept sa deschida "taraba" sa vad preturile.

    RăspundețiȘtergere
  4. De ce nu incercati geluri UV colorate pentru unghii false. Gelurile UV colorate sunt ceea ce o femeie moderna isi doreste: rezistenta indelungata, stralucire, culori elegante, glamour, care tin cont de trendurile modei. Oferim geluri uv colorate intr-o paleta diversificata de nuante. Consultati intreaga noastra oferta de gel pentru unghii false de calitate superioara, pentru o manichiura perfecta.
    http://www.unghii-false.ro/

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM