Revlon Colorstay cu pompiță de dozare!

by - duminică, martie 06, 2011

Mda.. cine credeți că a venit cu ideea să pună până la urmă o pompiță Colorstay-ului? Chinezii! Eu am aflat despre el aici. Însă nu vă faceți prea mari speranțe.. se pare că cel în varianta made in China are consistența puțin schimbată și pare mai "cakey" pe față. Avantajele vin cu dezavantaje până la urmă. Recunosc că m-ar bucura să fie și la noi cu pompiță, dar să nu îi fie schimbată consistența. Cu toate astea eu m-am obișnuit și cu acest mic dezavantaj.

Voi ce credeți? V-ar tenta noul Colorstay cu pompiță? Eu aș zice pas deși știu că aproape tot ce ține de cosmetice sunt făcute de chinezi, nu m-aș arunca acum la această variantă doar pentru că are pompiță.
Vă pup!

You May Also Like

23 comentarii

  1. eu am auzit ca o sa puna pompita la colorstay cat mai repede! nu stiu..

    RăspundețiȘtergere
  2. doar ce am vazut titlul postarii si am intrat sa vad despre ce e vorba. sincer nu ma mira ca ei au venit cu ideea asta, sau cel putin au si pus-o-n practica, pt ca se specula de ceva vreme ca ar trebui o pompita pt colorstay.
    parerea mea e ca acest fdt nu poate sa fie distribuit cu pompita fara sa i se schimbe consistenta, sa fie mai lichida si sa nu se mai "usuce" asa de rapid. daca ar ramane aceeasi consistenta si aceleasi proprietati pompita s-ar infunda constant, iar eu sincer, tocmai pentru insusirile astea ador fdt colorstay, e singurul care chiar ma ajuta, mai ales ca am tenul gras si pretentios. te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu m-am gandit sa-l pun intr-un recipient cu pompita. Am golit primerul Sephora si am vrut sa pun Colorstay in recipient. Astrele nu tin cu mine pentru ca nu reusesc sa scot siliconul ala din sticluta. Nu mai am idee cu ce sa o spal.

    RăspundețiȘtergere
  4. da, speram, ca altfel o sa pun in continuare fdt si pe blugi :))oricum, i se iarta , la cate plusuri are trec cu vederea faptul ca n-are pompita.

    RăspundețiȘtergere
  5. perfect de acord cu tine, Doll :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ai incercat si cu spirt, Choco? Cu otet poate?

    RăspundețiȘtergere
  7. :)) Aww Claudia.. si a mai iesit fdt din blugi la spalat??

    RăspundețiȘtergere
  8. Am pus demachiant, otet, detergent de vase. Nu se duce si pace. O sa incerc cu spirt, multumesc de idee.
    Am vrut sa o decorez cu servetel, aveam in minte un proiect pt blog. Din pacate nu pot folosi sticluta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pe mine chiar nu ma deranjeaza ca n-are pompita. E ok si asa, continutul conteaza. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. O sa razi :)) am "demachiat" blugii cu lotiune micelara :D! A zis husband ca am luat-o pe ulei sa demachiez o pereche de blugi...dar era perechea mea favorita damn it :)!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Choco eu sper sa gasesti o solutie ok pt a rezolva problema ca sa-ti putem vedea ideile :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @Anda, nici pe mine nu ma mai deranjeaza.. dar daca s-ar baga pe piata si varianta cu pompita n-as renunta la el :)) te pup

    RăspundețiȘtergere
  13. @Claudia ai dreptate.. am ras =))
    oricum.. ma bucur ca s-a dus :) :*

    RăspundețiȘtergere
  14. perfect de acord cu tine, Doll :)

    RăspundețiȘtergere
  15. ai incercat si cu spirt, Choco? Cu otet poate?

    RăspundețiȘtergere
  16. :)) Aww Claudia.. si a mai iesit fdt din blugi la spalat??

    RăspundețiȘtergere
  17. Choco eu sper sa gasesti o solutie ok pt a rezolva problema ca sa-ti putem vedea ideile :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Anda, nici pe mine nu ma mai deranjeaza.. dar daca s-ar baga pe piata si varianta cu pompita n-as renunta la el :)) te pup

    RăspundețiȘtergere
  19. Claudia ai dreptate.. am ras =)) 
    oricum.. ma bucur ca s-a dus :) :*

    RăspundețiȘtergere
  20. eh, ne-am obisnuit si fara pana la urma :)

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM