Și eu tot femeie cu Farmec!

by - joi, martie 10, 2011

Trebuia să fiu și eu în rândul lumii, așa că astăzi am primit pachețelul de la Farmec pliiin de mostre. Cu toate astea, voi da întâietate campaniei Ivatherm, așa că le voi folosi ceva mai incolo.
Pachetelul conține:
- un flyer de campanie cu noua gamă
- un breloc cu fisă
- un sticker (Femeie cu FARMEC la volan)
- 4 mostre cremă nutritivă
- 5 mostre cremă hidratantă
- 4 mostre ser contur buze și ochi
- 4 mostre cremă antiimperfecțiuni
- 4 mostre cremă antirid
 Mă interesează în mod special crema antiimperfecțiuni și cea antirid. În total eu am avut 21 de mostre.. probabil că au mai adăugat una din greșeala, dar nu mă supăr! :))



Pentru cele care încă nu ați primit stați liniștite că poate ajunge curierul mai greu :)

Vă pup!

You May Also Like

2 comentarii

  1. As fi vrut si eu un breloc Farmec,dar a trebuit sa ma abtin,dat fiind ca am primit spre testare 5 prodfuse farmec full size.Mi se parea anormal din partea mea sa ma inscriu acum pentru campania aceasta de mostre.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM