Review: Loțiune tonică Byphasse

by - joi, octombrie 06, 2011

Hey,

Astăzi vă vorbesc despre loțiunea tonică Byphasse, împinsă fiind de persoanele care ajung pe blogul meu căutând informații despre produsele Byphasse.

Cum se prezintă?

Loțiunea tonică Byphasse se prezintă ca fiind o loțiune tonică fără alcool, cu apă de trandafiri, lăudându-se că îți va purifica tenul fără a-l irita. Se găsește în Real sau Dm, la flacon de plastic, cu 500 ml produs.


Puncte tari

  • preț mic pentru o cantitate mare - 12 lei pentru 500 ml
  • miros plăcut (apă de trandafiri)
  • potrivit pentru toate tipurile de ten
  • dacă e să mă iau după ingredientele găsite în dicționar, este bine formulat, cu excepția faptului că unele ingrediente nu le-am găsit în dicționarul de ingrediente


Puncte slabe

  • pur și simplu am senzația că nu îmi este de niciun ajutor
  • senzația care o lasă după aplicare nu este una din cele mai plăcute - o senzație de piele puțin lipicioasă
  • nu simt că îmi lasă tenul catifelat sau hidratat


Concluzii..

Deși poate părea o adevărată afacere, având în vedere prețul, mie nu mi-a lăsat o senzație plăcută. Pur și simplu nu sunt mulțumită de această loțiune și am renunțat la a o mai folosi. Laptele demachiant Byphasse mi-a plăcut, însă aceasta simt că nu face nimic și că îl folosesc degeaba. Țineți cont că suntem diferite și că vouă v-ar putea place, așa că dacă aveți ocazia, dați-i o șansă.

Voi l-ați încercat? Ce impresie v-a lăsat? 

Gânduri bune,
Miuri

You May Also Like

17 comentarii

  1. Eu o am de ceva vreme si sunt chiar multumita, o folosesc impreuna cu demachiantul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am avut lotiunea si ca si tine nu am simtit ca face ceva special...tine o vesnicie la cat de mare e, am zis sa o si termin daca tot am luat-o ca sa nu mai fac stoc de cosmetice prin baie :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa e, nu prea ii face cinste.. dar poate tie o sa-ti placa. Mai sunt fete care o prefera :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. daca ai ocazia incearca-l :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. pe mine m=ar tenta keratina lichida :)

    RăspundețiȘtergere
  6. :))Ideea e ca n=o mai cumperi, nu?:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci nu am de ce sa te invidiez :)) 
    Demachiantul daca retin exact e bun, nu?
    O seara placuta :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. tocmai am citit despre demachiant.
    sorry, m-am grabit sa 'comentez'

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am incercat un demachiant pentru ochi, 6 ron- 200 ml.
    Parca era apa micelara Ivatherm ca parfum si sincer isi facea treaba la fel: adica nu prea:P

    Nu-l recumpar :)

    RăspundețiȘtergere
  10. da, demachiantul imi place :) O sa-l recumpar!

    RăspundețiȘtergere
  11. mie imi place lotiunea :) 
    nu imi lasa tenul "lipicios" 
    ma tenteaza si laptele de corp 

    RăspundețiȘtergere
  12. nu l-am incercat, am fost tentata sa il cumpar, dar am ales altceva, pentru ca mi s-a parut suspicios de ieftin ;)) dar poate ii dau totusi o sansa 

    RăspundețiȘtergere
  13. Eram tare curioasa de aceasta lotiune tonica, dar acest review nu ii face cinste. O sa ma mai documentez daca sa mi-o achizitionez sau ba.

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM