Monday challenge: Snow queen

by - luni, noiembrie 26, 2012

Ei bine, provocarea de săptămâna asta a fost propusă de mine. Inițial nu m-am gândit dacă voi ști cum s-o abordez, însă eu propun temele în funcție de rapiditatea cu care îmi vin în minte. Că-mi storc apoi creierii, e partea a doua. Am zis că nu fac manichiură pentru că se pare că eșuez lamentabil în ultima vreme.

Mna, eu sper să vă placă. La un moment dat s-au terminat acumulatorii, deci n-am avut prea multe poze din care să aleg. Pe bune că în realitate eram mai frumușică! 


 M-am bazat mult pe iluminatorul din paleta Me, Myself and Eye, pe albastrul din paleta Sunset și pe șamponul uscat Trendy de la Balea. Am vrut eu să obțin aspectul acela de păr înghețat, însă mi-e frică să nu par cumva doar bătrână :)) Ah, la urmă am adăugat și puțin ruj roșu, ca să văd cum mă prinde :D

Să nu mai spun și că mi-am făcut bucle! M-a prins iubi în fapt și mă întreabă ”vrei să te faci Rihanna?” Hmm, n-ar fi o idee rea să propun o temă Rihanna inspired, nu? :))

Sunt tare curioasă cum au abordat tema fetele mele, Miu Miu și Aqua Shell. Voi nu? Despre interpretarea mea ce părere sinceră aveți?


Gânduri bune,
Miuri

You May Also Like

30 comentarii

  1. Sister! I have found you! :)) chiar imi place :D ca idee seamana destul de bine cu ideea mea which is good :D adica nu-s asa de off cum credeam ca voi fi :)) te pup soro! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce misto se vede iluminatorul ala! Si rujul rosu completeaza la fix look-ul.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumos ti-a iesit....imi place mai mult varianta fara ruj rosu. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. ce-mi place cum ti-a iesit :D
    iar ideea cu "rihanna inspired" este super :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult cum arata machiajul tau cu ruj rosu chiar daca tema este Snow Queen. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. dorina estera ivanciu26 noiembrie 2012 la 14:16

    ce frumos a iesit, abia astept sa vina sarbatorile >:D<<3

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte dragut a iesit.

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte frumos si mie imi place mai mult cu ruj rosu. Accesoriul acela din par/pe frunte e grozav, ar fi fost mai potrivit cu tema daca era argintiu, dar e superb :)

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte dragut machiajul si tu esti foarte cute! :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi se face dor de zapada :) dragut

    RăspundețiȘtergere
  11. al tau e si mai fain! doar stii! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. uite ca pana sa raspund si eu aproape au trecut sarbatorile :))

    RăspundețiȘtergere
  13. da, asa ma gandisem si eu. Dar daca n-am gasit merge si asta :D

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM