Tuesday challenge: Mafia

by - marți, noiembrie 13, 2012

Sunt genul de om care lasă cam totul pe ultima sută de metri. Dacă nu simt un pic de stres și de agitație din cauza timpului care mă presează, nu-s eu. Și-așa eram și-n facultate, norocul meu fiind că lucrând sub tensiune aveam rezultate chiar mai bune.

Tot din cauza mea s-a amânat postarea asta pentru azi și încă-mi mai venea să cer încă o amânare din cauza temei propusă de Anca. Cică Mafia. Am zis ok, găsesc eu ceva. Și-am avut blanc total în minte două săptămâni. Până la urmă mi-a venit o idee. De data asta, însă veți cunoaște și excepția de la regulă, nu voi mai avea rezultate bune :)) Dar vă promit că vă povestesc la sfârșit o întâmplare hilară, să vă mai descrețesc frunțile de ”WTF???!” când veți vedea interpretarea.

Măi, din punctul meu de vedere, conceptul la care m-am gândit e chiar interesant. Dar de la teorie la practică e cale lungă și lipsită de talent. Știu de Aqua Shell că are o Fedora pe care sigur o va folosi în postarea ei. Dar eu? Am răscolit casa să dau de chestii mafioate și am găsit perechea asta de cercei mafioți:


Dar cu o singură pereche de cercei nu mă fac mafioată, așa că am optat pentru o manichiură. În urmă cu ceva timp văzusem un documentar interesant despre mafia japoneză, Yakuza. Atunci am aflat povestea lui Shoko Tendo, fiică a capului mafiei japoneze. Mi s-a părut interesant faptul că cei care fac parte din Yakuza au tatuată pe propriul corp povestea vieții lor. Par normali atunci când sunt îmbrăcați. însă când își dau hainele jos sunt ca o carte deschisă. Shoko Tendo a ales chiar să publice o carte despre viața și problemele prin care a trecut crescând în mafia japoneză.



Prea multă inspirație o să vedeți că n-am avut, dar măcar sunt în temă. L-am rugat pe iubi să-mi deseneze și el ceva pe mână să nu ziceți că nu m-am chinuit... și mai mult de-atât n-am știut a face:







Mă îndoiesc că nu înțelegeți, dar ca să nu existe dubii vă desfășor: pe degetul mare am ales un nene care împușcă, apoi am scris YAKUZA pe 3 degete și pe degetul mic am avut o tentativă de steag japonez. Oricât de comic o să vă pară, ăla a fost cel mai greu de realizat și tot n-a ieșit cum trebuie :)) Apoi m-am întins pe mână cu un dragon ce înconjoară o sabie și un simbol al Yakuzei ce reprezintă loialitatea, onoarea, respectul și disciplina.

I-am dat mesaj Ancăi s-o ameninț c-o împușc din cauza temei pe care a ales-o. Din păcate nu mă pot răzbuna cu o altă temă că știu că aș da și-n mine. Desigur, abia aștept interpretarea ei și a lui Miu Miu.

Și să nu uit de povestioară: eram în anul întâi de facultate în Iași. Seara, după ultimul curs iau tramvaiul către casă și dau drumul la muzică în căști. Pe drum mă sună colega de apartament să iau o sticlă de suc de ăla ieftin și zic ok. În timp ce mă îndreptam spre magazinașul din cartier mă gândeam eu ce mișto ar fi să existe suc de banane (poate există și nu știu eu) și cu gândul ăsta intru în magazin. Mă uit la toate sortimentele și văd unul pe care scrie ananas. Cu sucul meu de banane în minte mă cuprinde bucuria că am găsit suc de bananas :)) Și-i zic femeii ”Dați-mi, vă rog, o sticlă de suc de bananas.” ”De care?!” ”De bananas”, zic eu senină. Femeia se uită cruciș la mine și văzând că nu înțelege îi arăt înspre sticla în cauză. Îmi dă femeia sticla, îi plătesc și plec. Abia după ce m-am îndepărtat de magazin și am început să studiez sticla mi-am dat seama de prostia făcută. Râd și-n ziua de azi când îmi aduc aminte. Râd și acuma :)))

Și totuși, ce teme ați vrea să mai abordăm pentru provocările noastre bilunare? Știu că eu trebuie să propun următoarea temă și zău că n-am nicio idee.

Gânduri bune,
Miuri

You May Also Like

23 comentarii

  1. Heey! :) Incearca o tema chiar interesanta: muzica. Vioare,fluiere si tot tacamu` :))

    RăspundețiȘtergere
  2. exista si nectar de banane:)) dar sa stii ca sucul tau de bananas merge la fix cu muffinele mele :))) mie-mi place foarte mult interpretarea ta! chiar nu cred ca trebuie sa fie ceva sofisticat ca sa inspire tema :D ai un mega dragon pe mana, si un shooter tare draguuut :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Suc de bananas :))=)) Acum rad si eu si-ti multumesc pentru asta, ca ma simt ca draq, dar macar rad! :))
    hai ca merge si manichiura, e mafioata! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. dorina estera ivanciu13 noiembrie 2012 la 16:42

    ce dragut a iesi, iar cercelusii ii adooor , si iubi tau chiar are talent la desen :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce simpatici is cercelusiiii :X Imi plac unghiutele, iar desenul de pe mana e mult prea tare!! De povestea ta cu sucu de bananas...ce sa mai zic? M-ai distrat la culme :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Bananas, ţi-a ieşit bine challenge-ul! Sugestii n-am, dar dacă îmi vine ceva, scriu aici :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Haha,rad si eu:)))
    Chiar habar nu aveam ca ai facut facultatea in Iasi,eu aici locuiesc:P

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar am pofta de niste bananas:)).Cata imaginatie. Ai putea sa propui o tema referitoare ,nu stiu, la Sf.Andrei:-" ca tot tre sa vina. Sau daca esti/sunteti fane Twilight....gata,cred ca ma opresc aici:)).

    RăspundețiȘtergere
  9. Ati muncit ceva la provocare. ;))
    Ti-a iesit foarte interesanta, iar un suc de bananas chiar m-ar tenta sa incerc. :))))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Pfiu! tu vrei sa ma omori! :))) e super tare tema dar grea!

    RăspundețiȘtergere
  11. mie imi place dragonul foarte mult :))
    eu as propune "melodia preferata" :D

    RăspundețiȘtergere
  12. :)) bine ca exista, eu altceva aveam in cap :)) mersi draga :*

    RăspundețiȘtergere
  13. :)) toata lumea rade cand aude povestea :))

    RăspundețiȘtergere
  14. hmm, pacat ca n-am blogarit mai devreme, cand eram si eu acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  15. :)) Twilight nu suna rau deloc :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  16. pai ce crezi? eu tot vreau suc de bananas :)) te pup

    RăspundețiȘtergere
  17. am facut noi ceva de genul asta in temele trecute :)

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM