Review/Swatch: Royal Cosmetic Connections Palette

by - luni, noiembrie 19, 2012

Wow, cât am putut să trag chiulul luna asta! Azi am pus stop și încerc să-mi promit că voi posta mai des. Trebuie! Și zic să vă încânt ochișorii cu o paletă drăguță a celor de la Royal Cosmetic Connection, eye quad and bronzer.

De când o am o folosesc în fiecare zi. E drept că de farduri nu mă ating așa mult, însă bronzerul e absolut delicios și-mi conturez fața doar cu el. 





De farduri nu ma ating pentru că nu mi-ar plăcea, ci pentru că sunt o idee cam sidefate pentru zilele mele normale, dar îmi fac mereu cu ochiul. Nu mă pot plânge de paletuță, pentru că este superbă. Nuanțele fardurilor sunt pe placul meu, iar bronzerul îl iubesc tocmai pentru că e maroniu și nu roșcat ca majoritatea bronzerelor. Pensula care vine cu paleta e în plus, însă când am folosit eu pensule din palete? O las să fie acolo.

Fardurile sunt extrem de pigmentate și cremoase, iar de asta vă veți convinge când veți vedea swatch-urile. Bronzerul nu e asa pigmentat ca fardurile, dar nici nu e nevoie. Prefer să aplic de mai multe ori decât să aplic prea mult din prima. Apropo, bronzerul e mat, spre deosebire de farduri.

click pentru mărire


Sper ca și vouă să vă facă cu ochiul paletuța asta, așa cum îmi face mie în fiecare zi. Eu o am de pe MakeupCenter
Voi ce părere aveți de ea? V-ar place s-o aveți în propria colecție?

Gânduri bune,
Miuri

You May Also Like

20 comentarii

  1. dorina estera ivanciu19 noiembrie 2012 la 11:41

    e foarte draguta paleta <3

    RăspundețiȘtergere
  2. merge...o atingere de bronz ...sa ne amintim de soare !

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place mult paletutza ..are culori frumoase :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumoasa este! <3<3
    Sa o folosesti cu placere in continuare.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte tentanta, iar fardurile sunt perfecte pentru toamna <3 Eu-s adepta fardurilor sidefate/metalice. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie mi-a facut cu ochiul la un moment dat, dar la fel ca tine o consider cam sidefata pentru machiajul meu de zi cu zi :p

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata foarte frumos! Imi plac toate culorile! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar astazi mi-am cumpara o pensula de la Royal.

    Trusa imi place, chiar si fardurile sunt ft purtabile :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place bronzerul pentru ca e mat. Avand in vedera ca am un ten foarte deschis faptul ca nu e prea pigmentat e un plus pentru mine. Arata foarte bine swatch-urile!

    RăspundețiȘtergere
  10. Doamne ce culori ♥♥♥ Evident că mi-aș dori-o.. Niciodată ce ai acasă nu-i suficient :))
    Ai un blog award de la mine http://www.my-fashion-hobby.com/2012/11/last-weeks-award-liebster-award.html

    RăspundețiȘtergere
  11. Vai, vai si iar VAI! Ce culori superbe. Gata, o adoooor!

    RăspundețiȘtergere
  12. superba paletuta! si fardurile imi plac. cum ai zis si tu, putin cam sidefate pt zi, dar pt un machiaj mai de seara mi se par foarte potrivite :d

    RăspundețiȘtergere
  13. macar asa, la cata zapada e acumaaa :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Asa si asa... Cam "subtirica" pentru aplicarea fardului. Speram sa fie mai groasa, dar cand le iei de pe net nu poti stii exact. Totusi perii sunt moi, iar pentru o lira e ft ok.

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM