NOTD: Scale effect

by - vineri, noiembrie 30, 2012

Era musai să vă arăt (fac în ciudă cu) Scale Effect de la Golden Rose. Miu Miu a fost cea care m-a făcut fericită și mi-a cumpărat două lacuri din gama asta. Când sunt în pană de idei, aleg o ojă și pac pac adaug niște Golden Rose scale effect, transformând astfel o manichiură banală într-una mortală :)) (nu găseam rima potrivită).

Singurul lucru pe care o să vă rog să nu-l luați în seamă sunt cuticulele mele uscate. Cred că mi-am dat seama în sfârșit că ar trebui să folosesc mai des o cremă de mâini (îmi sunt uscate de la o vreme), am ocolit-o cât am ocolit-o, dar deja simt pe propria lipsa de hidratare și nu e plăcută.

click pentru mărire






Voi dețineți măcar un lac Golden Rose Scale Effect? Ce cremă de mâini hidratantă îmi recomandați? Voi cu ce ați combina lacul ăsta?

Gânduri bune,
Miuri

You May Also Like

30 comentarii

  1. Eu nu le-am gasit pe cele de la Golden Rose, am insa unul de la essence, primit de la Iguanitza si e super, imi place foarte mult! Manichiura ta arata super, se vede foarte frumos. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Scale Effect nu am gasit nicaieri.. daaar, am una de la Sephora si una de la Seventeen pe care le ador. :)
    Manichiura ta e divina. :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata suuuuperb! In goana mea vesnica dupa oje n-am zarit niciodata pe nicaieri ojele Scale Effect de la Golden Rose...Imi place ca fulgisorii sunt foarte mari! Minunata manichiura! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Doamne cat e de frumoasa! Trebuie sa caut oja de la Golden Rose! Eu folosesc crema de maini de la Farmec si tot de la ei am incercat astazi setul pentru cuticule : ulei si peeling cuticular. O sa il mai incerc de cateva ori ca sa imi formez o opinie corecta. Deocamdata pot spune ca sunt incantata

    RăspundețiȘtergere
  5. Am una singura si eu care seamna foarte bine cu a ta si o ador! Arata superb le tine pe unghiute :)

    RăspundețiȘtergere
  6. iti recomand untul de cocos sau de cacao !

    RăspundețiȘtergere
  7. ..nu.. a se citi un raspuns printre dinti, nu am dat de ele. :D :))
    dar le admir la tine :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Dar zau ca imi faci in ciudaaaa :)) eu nu l-am gasit si mi-l doresc asa de mult :X arata foarte bine combinatia ta :* pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi place foarte mult combinatia si arata bine pe unghii :)

    RăspundețiȘtergere
  10. of... :( ce ne-a facut Miu Miu cand ne-a aratat minunatiile astea...si noi nu avem de unde sa le cumparam :((((

    RăspundețiȘtergere
  11. Vreau si eu Golden Rose Scale Effect dar nu am vazut-o pe nicaieri prin Bucuresti (e adevarat ca nici nu prea am cautat). Pentru hidratare eu folosesc untul de shea complet natural de pe coastalscents.com. E foarte bun, ti-l recomand mai ales daca vrei ceva natural, fara nimic adaugat si e perfect si pentru corp.

    RăspundețiȘtergere
  12. superbe unghii ai

    RăspundețiȘtergere
  13. mersi mult. de la essence n-am incercat :)

    RăspundețiȘtergere
  14. pe aia de la Sephora am cautat-o si eu muuuult si n-am mai dat de ea :( te pup

    RăspundețiȘtergere
  15. te nteleg perfect.. eu am avut noroc mare de Miu Miu :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  16. deocamdata mi-am luat una de la farmacie, preparata cu antibiotic si sper sa ma ajute.. astept pareri ::)

    RăspundețiȘtergere
  17. cum sa n-o adori? eu chiar nu ma plictisesc de ea :)

    RăspundețiȘtergere
  18. dar zau ca nu asta am vrut :)) te pup

    RăspundețiȘtergere
  19. multumesc mult de recomandare. Deocamdata folosesc o crema cu antibiotic preparata de un farmacist. Sper sa mai treaca

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM