My daily routine

by - duminică, noiembrie 21, 2010

       Mi-am propus ca în acest post să vorbesc despre demachiere și pregătirea tenului pentru machiaj. Consider că demachierea are un rol esențial în pregătirea tenului pentru machiaj dar și pentru întreținerea acestuia. Că vrem să fim frumoase cât mai mult, nu? Eu vreau să fiu faină și la 60 de ani. O Madonna =))
       Revin. Să vă spun, mai întâi, ce produse folosesc eu pentru demachierea de seară și cea de dimineață:
  • lapte demachiant Bourjois
  • demachiant pentru ochi Balea
  • loțiune tonică (sunt în căutarea uneia noi. Ce îmi recomandați?)
  • ulei din sâmburi de struguri (Plafar)
  • apă termală Vichy
  • loțiune micelară Vichy
  • gel de curățare Normaderm
       Și o să încep cu demachierea de seară. Știți și voi acești pași:
  1. Demachiere
  2. Tonifiere 
  3. Hidratare. Pentru hidratare eu folosesc apă termală+ulei din sâmburi de struguri. Mai întâi pulverizez apa termală apoi mă dau cu ulei cât am încă fața umedă. Nu vă fie teamă să folosiți acest ulei. Și eu am tenul mixt. Dimineața tenul meu e super, e luminos și hidratat. Uleios nu!
      Dimineața îmi demachiez tenul cu loțiunea micelară, după care pulverizez apă termală și atât. Mai aștept vreo 5 minute și încep să mă machiez. 
       Cât despre gelul de curățare, eu îl folosesc o dată la 2-3 zile. Nu e ok să îți cureți tenul în profunzime în fiecare zi. Mi se pare că te agresezi singură.
       Cam asta e tot despre îngrijirea tenului și pregătirea pentru machiaj. Ca și sfat v-aș spune să nu ezitați să vă demachiați imediat ce ajungeți acasă dacă știți că nu mai mergeți nicăieri în acea zi. Trebuie să lăsăm tenul să respire în voia lui. :) 
       Dacă vreți review-uri la produsele pe care le folosesc feel free to comment. Dacă nu, eu tot o să le fac review la un moment dat :)) 
       
       Voi aveți o rutină pe care o respectați? :)

You May Also Like

9 comentarii

  1. si eu caut o noua lotiune tonica. ma gandeam la ceva de la elmiplant

    RăspundețiȘtergere
  2. incearca setul de creme Artistry. contin demachiant pentru fata, lotiune tonica si crema. se gasesc pentru toate tipurile de ten (gras, uscat si sensibil). se gasesc atat ca set cat si seprat. iar demachiantul pentru ochi si buze este de'a dreptul genial. eu am ochi foarte sensibili iar cu acest demachiant nu am avut probleme. este foarte gingas cu ochisorii. are o textura uleioasa, deci nu irita. si DA, indeparteaza orice fel de rimel.

    mai sunt cele de la Beauty Cycle, eu il folosesc pe cel pentru hidratare. acesta contine si crema de noapte.

    daca doresti mai multe detalii, embrionu.zvapaiat :)

    si DA, demachierea este esentiala. pregatirea tenului este cel mai important pas.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu folosesc o lotiune tonica de la Academie, pentru ten mixt, e olotiune normalizanta, care regleaza secretia de sebum. O gasesti in saloanele de specialitate, dar este extraordinara! Sunt deja la al 2lea produs :D

    TI-as recomanda in schimb sa eviti lotiunile tonice de la L'Oreal si Nivea. Mie cel putin nu mi-au facut bine deloc, ba din contra.. Ma tin departe de ele :|

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu le evit chiar daca nu le-am folosit, LAuren :)) chiar nu-mi inspira incredere. Suna bine ce spui.. dar cum sunt noua in orasul asta nu ma descurc deloc :) poate o sa gasesc la un moment dat :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu folosesc in prezent lotiunea tonica fara alcool de la Cosmetic Plant, cea cu aloe vera. O folosesc atat pe fata cati si pe gat si decolteu. De pe gat si decolteu curata mereu murdaria, oricat de bine m-as spala inainte.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. ei.. nu e murdarie, e doar praf.. mediul asta ne da multe batai de cap :)

    RăspundețiȘtergere
  7. bune cele de la Elmiplant :) mie imi plac!

    RăspundețiȘtergere
  8. Am incercat un demachiant de la Artistry si din pacate nu mi-a priit.. imi irita fata instantaneu, sa nu mai zic si de ochi..

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM