Review: Liner Resist L`oreal

by - vineri, noiembrie 26, 2010

Am vazut că cei de la L`Oreal au inaugurat magazinul online și intrând să văd cum se prezintă mi-am adus aminte că aș putea face un review acestui produs de vreme ce îl folosesc de ceva timp.

Ce spun ei? 
Formula lichidă a tușului Super Liner permite trasarea unei linii clare și precise. Culoarea rămâne intensă și rezistă întreaga zi fără să curgă, fără să se desprindă.
Un gest simplu și rapid pentru un machiaj de invidiat!

Se găseste doar pe negru din ce văd eu pe site.

Ce spun eu?
Per total sunt mulțumită de el. Rezistă perfect de dimineață până seara și chiar dacă e waterproof nu se ia greu la demachiere. Îmi place că nuanța e blackest black, nu e negru spălăcit, se aplica ușor.
Ce nu îmi place: la un moment dat are tendința de a se îngroșa, dar nu pune mari probleme. Și ce nu îmi mai convine mie este că prețul este un pic cam piperat (52 ron). Mă gândesc că la banii aștia poți lua un gel liner care să fie calitativ dar și multumitor dpdv cantitativ. Eu încă nu am încercat gel liner dar din câte am citit e tata lor :)) Intenționez să mă inițiez în ceea ce privește shopping`ul online așa că o să vă țin la curent :)

Voi l-ați folosit? Îmi puteți recomanda un eyeliner ok ca și calitate și tot cam în aceeași categorie de preț?

You May Also Like

2 comentarii

  1. Preferatul meu initial a fost L'Oreal Super Liner Carbon Gloss insa nu l-am mai gasit pe nicaieri o buna bucata de vreme si am renuntat la el.
    Acum folosesc cream eyeliner say gel eyeliner.Nu stiu, parca arata mai bine decat tusul clasic:)

    RăspundețiȘtergere
  2. am trecut si eu intre timp la gel eyeliner, e mai usor de folosit :)

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM