Review: Baza pentru unghii Oriflame

by - sâmbătă, noiembrie 20, 2010

       Mă plângeam la tag-ul My perfect imperfections de unghiile mele moi și casante și vă spuneam că mai demult le-am avut și eu frumoase.


        Întâmplarea a făcut să-mi cumpăr această bază întăritoare chiar dacă nu credeam că va fi bună de ceva.
Eeei, vreau să vă spun că a fost o minune pentru unghiile mele. În perioada în care am folosit-o am avut unghii de vis, lungi și tari. Mi-era mai mare dragul să mă uit la ele (vă pun și o poză).

 Ce spun ei?
• Întărire, protecţie şi uniformizare într-un singur produs• Conţine calciu şi vitamina E cu rol de fortifiere• Întăreşte unghiile în doar 3 zile 7  ml
 Într-adevar, oferă protecție și uniformizare, dar nu sunt sigură că s-au întărit unghiile în 3 zile.


În mare, e o bază pe care ajungi s-o iubești, însă trebuie să menționez că după o perioadă în care nu o mai folosiți unghiile revin la aceleași probleme. Și nu știu dacă se întâmplă la fel la toate bazele întăritoare. Chiar aștept comentarii pe tema asta :)
Pe atunci am dat pe ea în jur de 10 lei și cred că și acum tot cam atât costă. Eu o recomand și am s-o recumpăr. :)

You May Also Like

13 comentarii

  1. Wow, suna foarte interesant.
    Eu tocmai testez una de la Kallos. Am incercat mai multe de-a lungul timpului, desi nu si Oriflame. Nici nu am mai pus mana pe un catalog demult dar nu ma dadeau pe spate.
    Am avut de fapt am in continuare si una de la Mavala, cea mai scumpa dintre ele dar nu neaparat si cea mai buna, am scris despre ea. Era o baza in doi pasi...inutil sa spun ca demult nu am mai avut unghii lungi din cauza ca mi se rup, exfoliaza, etc.

    Acum cu asta de la Kallos parca parca vad imbunatatiri.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce coincidenta, tocmai la capitolul "intarirea unghiilor" sunt si eu si tocmai am facut un review la oja Sally Hansen. Oriflame au si produse bune, nu e totul atat de negru cum se spune despre ei, si sincer nu stiu de ce. Eu foloseam multe creme e la ei,dar acum m-a reprofilat. E bine ca baza intaritoare si-a facut treaba. Ai unghii super!

    RăspundețiȘtergere
  3. sa ma anunti si pe mine daca se vad imbunatatiri clare te rog :)

    RăspundețiȘtergere
  4. mersi mult, Different me :) acum sunt scurtute fata de cum le aveam.. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna!Baza e incolora?Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. heloo da intradevar e buna aceasta potiune magica dar.......nu si pt cele care isi rod unghiile adica e buna si pt aceste persoane dar rezultatul se va vedea doar in timp nu in o zile:(
    Uite cautand pe bloguri de unghii am gasit din intamplare un curs gratuit de manichiura care e valabil in toata tara pt inscriere acceseaza http://unghiidevis.webs.com sau apasa clik pe numele meu

    RăspundețiȘtergere
  7. sa ma anunti si pe mine daca se vad imbunatatiri clare te rog :)

    RăspundețiȘtergere
  8. mersi mult, Different me :) acum sunt scurtute fata de cum le aveam.. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. eu nici nu sunt de acord nu rontaitul unghiilor :)

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM