Review: Revlon Colorstay Pressed Powder

by - joi, noiembrie 18, 2010

Ca să continui seria Revlon Colorstay, azi vin cu un review la pudra compactă, tot cu aceeași formulă Softflex.

Eu o folosesc împreună cu fondul de ten Revlon și îmi place. Nu o aplic cu buretelul din dotare ci cu o large powder brush pentru un aspect mai natural. Nu înțeleg de ce nu o găsesc pe site-ul lor oficial.. poate că i-au schimbat look-ul. Deci nu mi-am făcut temele în legătură cu nuanțele :). Eu am nuanța Light Pale, cea mai deschisă nuanță care era în Real. Și erau 3 acolo..

Postarea mea nu o să cuprindă secțiunile plus și minus pentru că nu îi găsesc minusuri deocamdată. Îmi place ca aspect, se "combină" frumos cu fondul de ten, în plus.. o am de 2 luni aproape și nici nu se vede că am folosit-o :)
Pentru orice alte întrebări aștept comentariile voastre.. :)

You May Also Like

2 comentarii

  1. Buna!

    Pare buna pudra, am incredere si-mi plac produsele Revlon :) Intrebarea mea e daca ofera si matifiere, ceva mai indelungata, eventual, ca tare am nevoie :(

    RăspundețiȘtergere
  2. da.. am scris si la review-ul fondului de ten ca le folosesc impreuna si daca sunt machiata o zi intreaga seara nu ma sperii de fata mea:) luceste foarte putin, dar e mai mult ceva natural, nu uleios :)

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM