Review: Revlon Colorstay Foundation

by - miercuri, noiembrie 17, 2010

Și ca să nu se lase așteptat cel de-al doilea post vin cu un review la fondul de ten Revlon Colorstay. Știu că mai sunt review-uri despre acest fond de ten, însă cred că mai multe păreri ajută cititoarele în luarea unei decizii.
Acesta este minunatul fond de ten Colorstay. Trebuie să știți că se găsește în două variante: Combination/Oily Skin și Normal/ Dry Skin. Eu îl folosesc pe primul.
Din ce am văzut la ei pe site există vreo 20 de nuanțe pentru el. Ideea e că trebuie încercat înainte de a fi cumpărat pentru că nu prea are treabă ce vezi în sticluță cu ce apare pe față. Drept dovadă mi-am luat mai întâi nuanța 180 sand beige și m-am trezit acasă că e prea închisă. Așa că am dat fuguța și mi-am luat 150 buff. Asta e nuanța perfectă pentru mine și pentru cele cu ten deschis.

Aaa, da.. să nu uit de Softflex.. formula asta are rolul de a face ca fdt-ul să nu apară ca o mască pe fața ta și să nu-ți "îngreuneze" aspectul tenului. Mai zic ei că durează vreo 16 ore. Sincer nu știu.. Dar am fost machiată de dimineață până seara și nu au apărut schimbări majore. Eu mai folosesc și pudra Revlon Colorstay cu Softflex și poate că asta ajută și mai mult la matifiere.

Este unul dintre cele mai bune folosite de mine până acum și o să evidențiez plusurile și minus:


Plus: - nu se ia pe haine, pe telefon - deci e rezistent la transfer (mare plus)
         - acoperire medie spre full, mai ales pentru cine mai are și câteva imperfecțiuni
        - merge aplicat foarte bine cu o pensulă de fon de ten (însă atenție, mai bine aplicați pe câte o zonă în parte pentru că se "usucă" destul de repede și arată neuniform)
       
Minus: - nu-mi place că n-are o pompiță pentru dozarea cantității de fond de ten.. însă m-am obișnuit cu asta
             - se demachiază cam greu, deci vă trebuie un demachiant bun și eventual un gel de curățare mai în profunzime la câteva zile să nu vă treziți cu monstruleți
             - mie mi se pare că există diferențe de textură între nuanțe, în sensul că sand beige parcă acoperă mai bine decât buff..

Preț: cred că în jur de 60-65 de lei.. dar pentru un fond de ten bun e mai mult decât ok prețul.. zic eu :)

Sper că v-a fost de folos acest review! :)

Voi ați folosit? Ce părere aveți despre el?

You May Also Like

24 comentarii

  1. peste tot unde ma uit vad cat de laudat e fdt-ul asta! Urmatorul pe lista e cel de la Max Factor - Xperience, si apoi poate imi iau si asta, deja m-a atras faptul ca nu se ia pe telefon / haine..

    RăspundețiȘtergere
  2. hey :) eu am tenul gras si folosesc colorstay-ul de peste 1 an si jumatate :) pana acum 4-5 luni il foloseam pe cel oily/combination dar s-a intamplat odata sa ma duc sa-mi iau din nou 150 buff oily /combination si surpriza nu-l aveau :) asa ca mi-am luat inima in dinti si am zis sa il incerc pe cel dry/normal si de atunci nu ma pot desparti de el :) omg deci au acelasi grad de acoperire si la fel se comporta pe pielea mea deci nu tu ten mai gras decat inainte sa alte chestii :)plus ca nu ma mai chinui atat sa- blenduiesc si sa il dau jos de pe fata:))app,in legatura cu 180 care acopera mai bine asa mi s-a parut si mie la inceput dar cred ca asta se intampla la mine din cauza faptului ca eu sunt mai deschisa pe gat decat pe fata si mie pe fata mi se potriveste 180-ul dar nu pot umbla cu fata de alta culoare :D
    waa acum mi-am dat seama ca am scris ditamai commentul :) hope you don't mind
    btw,cute blog si succes in continuare :)

    RăspundețiȘtergere
  3. iguanitza, in cateva minute ai deja inca 2 produse pe wishlist :))

    Eu nu am incercat colorstay, dar tot asa am auzit ca toata lumea il lauda... numai ca mi e teama ca mi va incarca tenul prea tare...

    RăspundețiȘtergere
  4. hello! este foarte bine venit review-ul tau! si eu mi-am luat recent colorstay-ul. am o intrebare: daca nu folosesti pudra, nu se strange in pliurile de la ochi?? la mine da si nu am mai vazut lucrul asta scris in reviewurile pe care le-am citit pana acum. (l-am cumparat de la carrefour)
    iguanita: eu am incercat mostre de la max factor experience si pot sa spun ca e groaznic!! se face portocaliu dupa cateva ore (cred ca se oxideaza sau ceva de genul)

    RăspundețiȘtergere
  5. @iguanitza nici eu n-am crezut pana nu l-am incercat.. despre max factor nu stiu ce sa zic.. dar am inteles ca cele de MF in general isi schimba culoarea peste zi

    RăspundețiȘtergere
  6. @Brindi nu ma supar;)) Sa stii ca m-am gandit sa-l incerc si eu pe cel pentru normal/dry skin si o sa-l incerc.. eu de cand folosesc acest fdt parca nu mai am tenul atat de gras da` mi`e sa nu fie si o chestie de autosugestie.. desi nu mi-am sugerat nimic:))

    RăspundețiȘtergere
  7. @irina eu imi simt tenul foarte soft.. nu incarca deloc :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am aflat despre el acum trei ani cand descoperisem forumul bolero si existau cca 5000 de raspunsuri pe tema "fond de ten si pudra", ce m-au acaparat imediat caci e un subiect unde mereu ai nemultumiri si asteptari.Daca faceai un top, iesea primul potrivit unui ten mixt/gras, acoperire perfecta si totala asemantoare machiajului de televiziune, pana si cele cu acnee grava il ovationau. Am zis gata, asta e!!!!!! M-am desumflat cand l-am testat sa il cumpar....am pielea mixta si cu imperfectiuni minore, dar cam dificila ca sensibilitate si permeabilitate. Rar gasesc ceva care sa faca priza si sa nu descuameze, dar sa si matifieze si acopere multumitor.
    Ei bine pe fata mea era prafos, ma feream de texturile pudrate cum sunt fdt compacte, dar auzind ca e lichid si stiind ce bine imi merge cu cele lichide, caci sunt mai uniforme si light, aratand cat de cat natural, am zis ca sigur si eu voi fi incantata. Nu mi se intinde deloc bine,imi accentueaza scuamele si nici nu mi se pare ca acopera wow, ci parca imi accentua cei cativa pori dilatai. Ca atunci cand dai cu o pudra nu prea fina si ramane aspect prafos, ponosit.
    Mi-a placut insa ca nu e silky uleios ca cele de tip Accord Parfait sau Cashmere, aduce mai mult cu Infaillible, mat ca si textura.
    Evident ca nu l-am mai luat, nu mi se potrivea si basta, dar nu ii neg beneficiile caci e poate cel mai popular si laudat fond de ten middle class.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Adina poate ar trebui sa folosesti mai putin fdt in zona ochilor daca zici ca se strange in pliuri.. incearca si asa..

    RăspundețiȘtergere
  10. @Ramona J asta e o dovada ca fiecare suntem diferite si nu tuturor ni se potriveste un fdt. Tu folosesti o crema inainte de fdt? poate si asta e o problema.. nu stiu ce sa zic.. acum ce folosesti? Iti place sau inca persista problema?

    RăspundețiȘtergere
  11. irina sa stii ca da:)) sper sa nu mai vad alte 'ispite' :))

    adina - si eu am incercat mostre Xperience si mi-a placut, am gasit si culoarea potrivita si nu s-a schimbat deloc. Am citit si un review care-l lauda:))

    Miuri - eu n-am avut experienta asta...si sper sa n-o am.. Oricum, ColorStay e pe wishlist acum.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu folosesc fdt Colorstay de mai bine de 10 ani si nu ma pot desparti de el,la inceput nu avea Softflex si nu se aseza asa bine, dar acum daca s-ar scoate de pe pita m-ar pune intr-o mare dificultate....si te-am adaugat in blogroll>

    RăspundețiȘtergere
  13. Acum am si eu o intrebare...a incercat cineva Revlon PhotoReady? Care e diferenta intre el si ColorStay? Inafara de cea evidenta de pret [PhotoReady e 90lei].

    RăspundețiȘtergere
  14. photo ready nu te face sa pari stearsa in poze cum fac fondurile de ten obisnuite cu SPF mare

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu am incercat PhotoReady si nu prea mi-a placut. N-am facut poze cu el si deci nu stiu care e efectul lui in flash photography, dar in realitate nu mi-a placut. Cel putin tenului meu nu i se potriveste. Colorstay am auzit ca e bun, dar ca se demachiaza extrem de greu :(

    Welcome in blogosfera de beauty Miuri! Te-am adaugat si eu la blogroll! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. intr-adevar trebuie sa ai o atentie mai mare.. daca nu demachiezi bine apar problemele..

    Multumesc mult, Lauren! :) :*

    RăspundețiȘtergere
  17. Si pe mine ma tenteaza fondul asta de ten, am vrut sa-l iau de la un magazin, insa nu-l aveau si am luat altceva. O sa mai tin ochii pe el, dar acum am vreo 2 fonduri de ten fluide si unul mineral si mi-e greu sa ma hotarasc, n-are sens sa mai adaug inca un candidat!

    RăspundețiȘtergere
  18. Merci mult pentru review. Chiar aveam nevoie pentru ca fdt meu de la sephora e cam pe terminate si nu stiam cu ce alt fdt sa il inlocuiesc k pana acum numa tepe am luat.

    RăspundețiȘtergere
  19. Scuze de intarziere, am blogul facut pe un mail pe care nu il mai folosesc din primvara si daca abonez la comentarii imi duce notificarile acolo.
    Acum mai folosesc ramasitele din Maybelline Pure Makeup, nu se mai fabrica de 1 an dar am avut noroc ca o prietena ce si-l luase cu mine nu l-a folosit deloc si mi l-a pasat.Imi doresc un Clinique Even Better.
    Nu pot folosi deloc fdt cu pudra inclusa, mai alea silky, ci numai lichide, light(Seamless Max Factor- nu mai e decat pe net) sau chiar catifelate cum e Even Better.
    Da, imi aplic crema, dar degeaba. Grasa nu pot pune pentru ca am pbleme cu sebumul, tenul e mixt, dar un mix seboreic si uscat in acelasi timp...adica luceste, dar e aspru si subtire si se descuameaza pe unele locuri indiferent ca hidratez cu matifiantele adecvate pentru mixt.
    Am nevoie de matifiere,dar in acelasi timp nu pot pune fondurile de ten cele mai recomandate, compacte sau lichide pudrate ori spuma.

    RăspundețiȘtergere
  20. Ramona si eu am tenul destul de aiurea.. dar eu imi pregatesc tenul de cu seara pentru dimineata.. in sensul ca ma dau pe fata cu apa termala amestecata cu ulei din samburi de struguri.. Poate nu strica sa apelezi la uleiuri naturale.. nu stiu.. imi imaginez ca te lupti de mult cu chestia asta si e frustrant. O sa fac o postare despre rutina mea zilnica :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  21. Scumpa,e 40 lei pe cosmetic-style.com sau e-cosmetic.com .Mereu le incurc,pupici:X
    p.s.:mersi mult pentru postare,nu mai stiam ce sa cred de la atatea pareri,review-uri impartite.

    RăspundețiȘtergere
  22. Dupa parerea mea, e foarte bun :) Alte persoane se plang, dar sunt mai multe cele care sunt multumite de el :) te pup

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM