Review: Seventeen TimePlus Foundation

by - luni, noiembrie 29, 2010

M-am gândit să fac treptat review-uri la fondurile de ten pe care le-am folosit și am ales să scriu despre TimePlus pentru că l-am folosit ceva vreme.
TimePlus de la Seventeen este un fond de ten ce promite să-ți confere un aspect natural care să reziste întreaga zi.
Acest fond de ten mi-a fost recomandat de către o colegă din facultate când eram în căutarea unui alt fond de ten. Și mi-am zis că nu am ce pierde, mai ales că nici prețul nu este mare (cred că 27 de lei). Mi-am luat și pentru moment m-a mulțumit. L-am cumpărat de vreo 3 ori, însă în ultima vreme nu-mi mai plăcea.. parcă nu mai rezista ca la început. Am înțeles ca așa se întamplă cu orice fond de ten în general și din această cauză trebuie să mai alternezi.
Se găsește în 6 nuanțe din ceea ce știu și are o acoperire medie.
În mare, eu sunt de părere că pentru prețul pe care îl are se comportă chiar decent.
Nu pot zice că rezistă întreaga zi, eu plecam de dimineață la facultate și seara când ajungeam îmi simțeam obrajii mai roșii, semn că s-a mai pierdut între timp, iar zona T lucea puțin. Însă îi dau cam 5-6 ore rezistență. Eu l-am folosit împreună cu pudră. Niciodată nu folosesc doar fond de ten.
Despre rezistența la transfer nu pot spune decât că se comportă cam la fel cu fondurile de ten Maybelline. Se ia pe telefon și puțin pe haine dar nu ca la Maybelline.
O chestie mișto e ca are SPF 15, deci e bine :)
Eu zic că dacă vreți un fond de ten decent la un preț mic când sunteți cu buzunarele pe minus acesta este unul ok.
Voi l-ați folosit? Cum v-ați înteles cu el? :)

You May Also Like

9 comentarii

  1. da, l-am folosit de vreo două ori şi am renunţat datorită senzaţiei de peliculă sintetică pe care mi-o dădea. simţeam că ma asfixiază. folosesc în schimb de mult timp (şi totuşi din ce în ce mai rar)un fdt de la Revlon

    RăspundețiȘtergere
  2. e singurul fdt care mi se potriveste...ieri mi-am luat de la sephora si sunt foarte dezamagita, cu toate ca l-am incercat in magazin....si asta pentru ca nu am gasit un stand seventeen in tot bucurestiul si aveam nevoie urgent de fdt ~X(...app unde gasesc un stand seventeen in bucuresti? :D help pls

    RăspundețiȘtergere
  3. Anonim nu stiu unde ai putea gasi un stand Seventeen in Bucuresti.. pe aici sunt si magazine de cartier care au standuri Seventeen..

    RăspundețiȘtergere
  4. eu imi iau din idm acest fond de ten...se mai gaseste in unele farmacii si in auchan...

    RăspundețiȘtergere
  5. cum pot sa fac comanda?

    RăspundețiȘtergere
  6. il gasesti la oricare standuri seventeen:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonim nu stiu unde ai putea gasi un stand Seventeen in Bucuresti.. pe aici sunt si magazine de cartier care au standuri Seventeen..

    RăspundețiȘtergere
  8. Revlon e my holy grail in acest moment :))

    RăspundețiȘtergere
  9. cel mai sigur la standurile Seventeen :)

    RăspundețiȘtergere

INSTAGRAM