Tag: My Makeup Story

by - joi, noiembrie 25, 2010

Am primit acest tag de la Joice și Alexandra și m-am hotărât să-l fac astăzi :) Let`s start!
1. Ce vârstă aveai când ai început să te machiezi?

Îmi aduc aminte că în clasa a VI-a mi-am cumpărat un rimel albastru [:))] și un quad cu nuanțe de albastru. Eeei... vreau să vă spun că nu mă duceam să iau pâine dacă nu mă machiam :)) Mama a fost îngăduitoare cu mine la inceput dar s-a enervat destul de tare la un moment dat și m-a amenințat că dacă nu mă duc imediat unde aveam treabă îmi aruncă cosmeticele pe geam :)). Așa că, dintr-o dată am renunțat la cosmetice. Ajunsesem chiar și la liceu și se mirau colegele ca eu nu mă machiez. Asta până într-a X-a când prietenele mele mă tot "ispiteau" să folosesc și eu un gloss, un rimel ceva.. și am început în forță.

2. Cum ai devenit pasionată de makeup?

Într-a X-a am devenit pasionată de makeup. Mi-am luat fond de ten, pudră, rimel, creion, glossuri, cam tot ce trebuia pentru un machiaj. Cu toate astea am evitat fardurile de ochi pentru că eram convinsă că arăt ciudat și eram sigură că n-am talent pentru așa ceva. Desigur, mi-a mai trecut din teamă, dar încă sunt începătoare la capitolul ăsta. Oricum, când o sa fie ceva de arătat, o să vă arăt :D
 
3. Care sunt câteva din firmele tale preferate?

Nu am firme preferate, nu am melodii preferate, nu am nimic preferat. Mie mi se schimbă preferințele într-una. Important e să mă mulțumească produsele pe care le iau. 

4. Ce înseamnă machiajul pentru tine?

 O modalitate de a ieși din banal. 

5. Dacă ai putea să porți doar 4 produse pe față, care ar fi acestea?

În mod cert fond de ten, pudră, blush și mascara.

 6. Ce-ți place cel mai mult la makeup?

Ideea de transformare.

7. Care este parerea ta in legatura cu firmele low-end vs. cele high-end? 

Cred că ambele au avantaje și dezavantaje. Cele low-end ne mulțumesc într-un mod decent în privința calității și mai ales al prețului, pe când cele high-end ne oferă produse calitative însa prețurile ridicate ne fac să băgăm mâna adânc în buzunar :) Totuși, ideal ar fi să strângem banii pentru a ne cumpăra produse mai scumpe și mai bune, dar tentația e mare și de cealaltă parte.

8. Ce sfat ai da unui începător?

Practice, practice, practice. Încet, încet ajungi să experimentezi chestii pe care nu ți le-ai fi închipuit la început.

9. Ce makeup trend n-ai reușit niciodată să înțelegi?
Exact acesta:


10. Ce părere ai despre comunitatea de beauty de pe YouTube/Blogspot?

Îmi place enorm ideea de a face schimb de experiențe, de a ne ghida la cumpărături după recomandările date de acești beauty adviseri. Nu contează studiile. Contează opinia personală asupra unui produs. Pentru că aceea e sfântă. Așa că, eu cred că fără aceste comunități am duce mare lipsă de informație.

You May Also Like

2 comentarii

INSTAGRAM